همزمان با هفته دولت، با حضور مدیرکل اوقاف خراسان رضوی، ۵ پروژه عمرانی بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه (ع) و موقوفه حاج سلطان العلماء کاشمر، به ارزش ۳ میلیارد و ۹۵۵ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۷۰۲۲۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ همزمان با هفته دولت، ۵ پروژه عمرانی بقعه امامزاده سید حمزه (ع) و و موقوفه حاج سلطان العلماء کاشمر با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و فرماندار و مسئولین کاشمر افتتاح شد.

استخر آب کشاورزی و پرورش آبزیان موقوفه حاج سلطان العلماء با ظرفیت ۱۲۰۰ متر مکعب و ۴ پروژه عمرانی بقعه متبرکه امامزاده سیدحمزه (ع) شامل آغاز فاز اجرایی نصب پنل‌های نیروگاه ۷۰ کیلوواتی برق خورشیدی، تکمیل و تجهیز مرکز افق شامل کتابخانه و مکان‌های برگزاری کلاس‌های قرآنی، سبک زندگی اسلامی با هزینه ۲۴۰ میلیون ریال، ساخت و تکمیل سالن اجتماعات با مساحت ۱۸۰ متر مربع و با هزینه یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال، ساخت و تکمیل سالن پذیرایی با مساحت ۲۰۰ متر مربع و با هزینه یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور مدیر کل اوقاف استان ضریح مطهر امامزاده سید حمزه (ع) و مزار شهدای مدفون در این بقعه غبار روبی و عطر افشانی شد.

لازم به ذکر است، هزینه ساخت پروژه‌های عمرانی بقعه متبرکه امامزاده سیدحمزه (ع) از محل موقوفه علی ابن الکاسفی که وقف بر این بقعه متبرکه است، تامین شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها