خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

۴۰واحد مسکونی در لرستان در دست احداث و بازسازی است

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) در گفت و گو با خبرنگار بسیج مستقر در دلفان لرستان گفت: بیش از ۴۰ واحد مسکونی برای ساخت و بازسازی به سپاه شهرستان البرز واگذار شده است.
کد خبر: ۹۱۷۰۲۲۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

سرهنگ پاسدار اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج مستقر در شهرستان دلفان استان لرستان گفت: بیش از ۴۰ واحد مسکونی برای ساخت و بازسازی به سپاه شهرستان البرز واگذار شده است.

وی بیان کرد:خیرین و مردم عزیز شهرستان البرز تا کنون کمک های خوبی را انجام دادند تا بتوانیم قبل از فصل سرما آنها را تحویل سیل زدگان عزیز دهیم.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در ادامه اظهار داشت: هماهنگی های خوبی با نهادها و بنیاد مسکن لرستان صورت گرفته تا مراحل اداری با کمترین بروکراسی انجام و مردم عزیز بتوانند به راحتی در ساخت و کمک به این امر خدا پسندانه شرکت نمایند.

 

طاهرخانی گفت: اهدای کمک های مردمی، بسته های فرهنگی، پوشاک، مواد غذایی و مصالح برای ساخت مسکن تا کنون رضایت بخش بوده و از همه خیرین، هم استانی های عزیز، مسئولان، مساجد، ارگان های دولتی درخواست می کنیم در قالب کمک های نوع دوستانه با سپاه صاحب الامر (عج) و بسیج سازندگی همکاری نمایند تا قبل از فصل سرما بتوانیم منازل مسکونی را تحویل دهیم.

1002/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها