فرمانده سپاه فومن گفت: ۸۰ واحد مسکن محرومین مجموعاً با اعتباری بالغ بر ۵۶۰ میلیون تومان در شهرستان فومن به بهره‌برداری رسیده است.
کد خبر: ۹۱۷۰۲۱۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن، سرهنگ پاسدار حمید جانباز صبح امروز در مجمع خیران بسیج در فومن با اعلام اینکه تاکنون ۸۰ واحد مسکن محرومین در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده اظهار داشت: ساخت هرکدام از این منازل ۷۰ میلیون تومان هزینه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به کمک‌های خیرین، گروه‌های جهادی و بسیجیان در مسیر ساخت واحد‌های مسکن محرومین تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵ خانوار دیگر که سرپناهی برای زندگی ندارند در فومن شناسایی شده که مسکن محرومین برای آن‌ها ساخته می‌شود.

وی ضمن تقدیر از کمک‌های مردم شهرستان فومن در مسیر کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده ابراز داشت: مردم و خیرین شهرستان فومن بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مناطق سیل‌زده ارسال کردند.

جانباز با اعلام اینکه طرح جمع آوری لوازم و تحریر در پایگاه‌های بسیج شهرستان فومن در حال اجرا است خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی با قدرت در حال خدمت‌رسانی به محرومین هستند و لازم است تا از آن‌ها حمایت شود.

دبیر مجمع خیرین بسیج سازندگی شهرستان فومن نیز در این مراسم اظهار داشت: ۴ واحد مسکن به همت خیرین شهرستان فومن در مناطق سیل‌زده کشور در حال احداث است.

پیرقدیمی با بیان اینکه اگر امور کمک‌رسانی و محرومیت‌زدایی به مردم واگذار شود نتیجه بهتری کسب می‌شود افزود: خیرین بسیجی مبلغی بیش از یک میلیارد ریال را برای ساخت مسکن محرومین تهیه نموده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات