دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام از برگزاری بیش از ۳۵۰ ویژه‌برنامه در مناطق مختلف استان در هفته امربه‌معروف و نهی از منکر در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۱۷۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

به گزارش بسیج،  سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در نشست هماهنگی برنامه های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام اظهار کرد: در تقویم رسمی کشور 7 روز اول ماه محرم به‌عنوان هفته امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است  که بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ والای امربه‌معروف و نهی از منکر است.

وی تصریح کرد: به مناسبت نزديكی ايام‌الله دهه محرم و فرارسيدن هفته امربه‌معروف و نهی از منکر، برنامه‌ريزی‌های جامعی برای ارتقای سطح كيفی و كمی اين فريضه الهی در استان صورت گرفته که در این رابطه 350 عنوان برنامه در نقاط مختلف استان در این ایام برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام عنوان کرد:برگزاری نشست توجیهی با مبلغین و مبلغات در خصوص فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر، تجمع طلایه داران امربه‌معروف و نهی از منکر در نماز جمعه، برپایی راهپیمایی سراسری حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و برگزاری نشست‌های تخصصی ازجمله برنامه‌های این هفته است.

سردار شاکرمی، افزود: یک برنامه‌ریزی مدون در سطح کل استان برای ایجاد فضایی مناسب در راستای مطالبه گری از مسئولین توسط مردم که شعار این هفته هم هست ایجاد خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، ابراز کرد: امروز دشمن مسیر ضربه به اعتقادات و مبانی جامعه و به‌ویژه جوانان را در دستور کار خود قرار داده و دنبال تأثیرگذاری بر افکار جوانان ماست و هفته امربه‌معروف و نهی از منکر بهترین فرصت برای آگاه‌سازی جامعه و تقویت بنیه اعتقادی و ارزش‌های اسلامی در جامعه است.

وی، خاطرنشان کرد: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مأموریت دارد با یک برنامه‌ریزی مدون، فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر را در سطح جامعه فراگیر و عمومی کند و هدف اساسی از هفته بزرگداشت امربه‌معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم در واقع همین امر است.

 

ارسال نظرات