جهت شرکت گسترده تر محققین، دانشجویان و دانشگاهیان مهلت دریافت چکیده مقالات همایش ملى شیوه هاى ارائه در هنرهاى جدید«سایه هاى فیروزه اى» تا دهم مهرماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۰۶۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، همایش ملی شیوه‌های ارائه در هنر‌های جدید «سایه‌های فیروزه ای» با هدف تمرکز و افزایش توجه به دانایی در هنر در حالی در پنجمین پایتخت کتاب ایران  «یزد» آغاز به کار می‌کند.
هنر‌های جدید با قالب‌ها و رسانه هایی، چون ویدئو، چیدمان، اجرای محیطی، دیجیتالی و دیگر رسانه‌ها و یا با ترکیب آنها، مرز‌ها را درنوردیده اند و تقسیم بندی هنر‌های شناخته شده نقاشی، مجسمه سازی، نمایش و. را از میان برداشته اند تا بیش از پیش با مخاطب ارتباط برقرارکنند و به گفتگو بنشینند.
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با پیشینه برگزاری رویداد‌های هنری‌ای همچون سمپوزیوم خشت خام، پرسبوک، شب مهرآب و گالری شهری در خلال جشنواره فجر پارچه و دارا بودن هنرستان‌های هنر‌های زیبا و چندین مرکز آموزش عالی در شاخه هنر، برآن شد تا با مشارکت علمی دانشکده هنرو معماری دانشگاه یزد و مشارکت فنی و اجرایی انجمن هنر‌های تجسمی یزد و همچنین حمایت مرکز خلاقیت‌ها و فناوری‌های نوین شهری شهرداری یزد در جهت افزایش توجه به فرهنگ متکوب و پژوهش، گامی موثر در زمینه هنر‌های جدید بردارد، از این رو نخستین همایش "سایه‌های فیروزه ای" با تارنمای www.cityart.ir از هم اکنون تا دهم مهرماه ماه ١٣٩٨ آماده دریافت چکیده مقالات هنرمندان پژوهشگر است.
در این سایت پژوهشگران می‌توانند چکیده‌های خود را آپلود نمایند و در صورت پذیرفته شدن موضوع و چکیده مقاله، منتظر تماس دبیرخانه برای ارسال اصل مقاله باشند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات