خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار شد
امام جمعه اهواز خواستار تعیین تکلیف محدوده شهرستان کارون شد و گفت: بخشی از اهواز تبدیل به شهرستان کارون شده اما چند سال است که محدوده آن مشخص نیست و مردم در مناطق مشعلی و اسلام‌آباد از این مسئله و عدم دریافت خدمات شهری نارضایتی دارند.
کد خبر: ۹۱۷۰۰۵۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، خواستار تعیین تکلیف محدوده شهرستان کارون شد و اظهار کرد: ما نمی‌خواهیم متعرض این شویم که کدام نقطه شهرستان شود و یا اینکه نشود اما وقتی کسی خواستار انجام یک کار مهم است ابتدا باید در آن زمینه مطالعه کند و سپس نتیجه مطالعاتش را عملیاتی کند ولی در بسیاری از رفتارها در سال‌های گذشته، مطالعه کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: بخشی از اهواز تبدیل به شهرستان کارون شده اما چند سال است که محدوده آن مشخص نیست و مردم در مناطق مشعلی و اسلام‌آباد از این مسئله و عدم دریافت خدمات شهری نارضایتی دارند؛ گفته آن‌ها این است که مسوولین اهواز آن‌ها را در محدوده کارون و مسوولین کارون آن‌ها را در محدوده اهواز می‌دانند باید تکلیف تحیر مردم روشن شود چرا که به دلیل کم‌توجهی، نارسایی‌ها در این محلات بسیار است.

موسوی فرد بیان کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث در هر نظام سیاسی تشخیص اولویت‌ها است که باید مورد توجه مسؤولین نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار بگیرد.

وی افزود: اگر انسان توجهی به اولویت‌ها نداشته باشد و اولویت‌سنجی نکند توان و انرژی کشور به درستی هزینه نخواهد شد و آفت مشکلات کشور، جامعه را آزار خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان در تشریح اهمیت فرهنگ عنوان کرد: فرهنگ هویت یک ملت است و ارزش‌های فرهنگی روح ومعنای حقیقی یک ملت را تشکیل می‌دهد و همه چیز اعم از اقتصاد و سیاست مترتب بر فرهنگ است.

وی افزود: اگر ملتی اجازه داد که فرهنگ ملی‌اش در تهاجم فرهنگ‌های بیگانه پایمال شود آن ملت از دست رفته است؛ ملت غالب ملتی است که فرهنگ آن غالب باشد چرا که فرهنگ می‌تواند غلبه اقتصادی و سیاسی ایجاد کند؛ هنگامی که فرهنگ صحیح اسلامی آمد همه چیز را به دنبال خود خواهد آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها