خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگاربسیج نیوزخوزستان درشوشتر همزمان با سراسر استان خوزستان دوره یاوران ولایت ویژه خواهران بسیجی دانش آموز به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی سپاه شوشتر در حوزه علیمه خواهران این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۷۰۰۵۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در افتتاحیه این دوره در گفتگویی با خبرنگار بسیج نیوز خوزستان درشوشتر ضمن عرض تقدیر وتشکر از حضور کلیه خواهران بسیجی در این دوره در سخنانی به اهداف برگزاری این دوره پرداختند وگفتند که امروزه جوانان ونوجوانان ماباید با راه وروش های که برپایه اسلام واعتقادات ما می باشد آشنایی کامل پیدا نمایند وهمه خواهران باید درهمه زمینه ها الگو وسیره حضرت زهرا را در پیش گرفته چرا که ایشان نمونه بارز انسان پاکدامن وکاملی بودند که در راه ولایت فقیه زمان خود جان ومال خودرادرطبخ اخلاص گذاشته بود.
فرمانده سپاه شوشتر دربخش دیگری از فرمایشات خود به نفوذ دشمنان از طرقهای مختلف در بدنه جامعه اشاره وافزودند که کشورهای خارجی قصد دارند که زنان ایرانی ودختران را به سمت وسوی خود ترسیم کننده آن بودند بکشانند وبا ایجاد فضای نامناسب درجامعه زمینه را برای ورودافکار غربی دربین آنها فراهم نمایند.
ایشان دربخش دیگری از فرمایشات خود از دیگر اهداف این دوره را کادرسازی وآماده نمودن فرماندهان خواهر جهت بکارگیری در سطوح وقسمتهای مختلف بسیج وسپاه دانسته وافزودند که این گونه دوره میتواند بستر خوب ومناسبی جهت بروز استعدادهای این قشر از کشور وجامعه باشد.
سرهنگ نیسی زاده ادامه دادند که این دوره در مدت سه روز وبا حضور خواهران وفرماندهان پیشگام شهرستان گتوندوبا برگزاری کلاسهای مختلف ،فرهنگی ،اجتماعی ،آشنایی با فضای مجازی و....در حال انجام می باشد .ایشان در پایان از زحمات حوزه خواهران بسیج دانش آموزی بخصوص خواهر راشدی طیب فرمانده این حوزه و همه دست اندرکاران کمال تقدیر وتشکر را داشته وبرای همگان آرزوی توفیق وموفقیعت را از خداوند بزرگ مسلت نموده اند.

 

همچنین  به همت حوزه بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج شوشتر دومین کاروان خوهران بسیجی به مشهد مقدس اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار حسین نیسی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوشتر در گفتگو با خبرنگاربسیج نیوزخوزستان درشوشتر ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت به همه ملت شریف وعزیز ایران اسلامی وبخصوص مردم ولایتمدارشهرستان شوشتر به بیان اهداف این برنامه پرداختند وگفتند که برگزاری این برنامه ها میتواند بنیه اعتقادی ومعنوی این جوانان ونوجوانان را بالا برده وهم باعث خیر وبرکت در همه امورات زندگی آنهاشود.
ایشان ادامه دادند که این دومین اعزام از خواهران بسیجی در قالب حلقه های صالحین  وتعداد۸۰نفرجهت آشنایی هرچه بهتر با کلاسهای آموزشی ودیگر برنامه های سیاحتی وزیارتی که این سپاه در نظر گرفته استفاده نمایند.
فرمانده سپاه شوشتردر ادامه فرمایشات خود به نقش سازنده وموثر حلقه های صالحین در بسیج وسپاه پرداخت وگفتند که استان خوزستان که خود پایه گذار این شجره بزرگ در کل کشور بوده باید بتواند جایگاه خوب وارزشمند این حلقه هارا به خوبی به همه علاقمندان وبسیجیان ارائه نمایند.
ایشان ابراز داشتند که دشمنان خارجی وقسم خورده انقلاب اسلامی باهمه توان وبودجه خود سعی دارند که جوان ایرانی را با استفاده از ابزارهای مختلف  وهجمها به سمت وسوی خود کشیده وآنها را نسبت به اسلام ،ودیگر اعتقادات ناامید وزمینه سازناهنجاریهای گوناگون  در بین آنها شوند ولی همه دشمنان باید بدانند که این جوانان ونوجوانان با تفکر انقلابی نمیگذارند که دشمن به مقصود خود برسد.
سرهنگ نیسی زاده در پایان گفتند که خواهران بسیجی اعزام شونده انشالله درمدت ۸روز در مشهد مقدس از برنامه ها وکلاسهای مختلف که توسط قسمت تعلیم وتربیت این ناحیه اجرا خواهد شد استفاده نمایند.ایشان همچنین از زحمات بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شوشتر تقدیر وتشکر کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها