در سی و دومین گردهمایی سالانه مداحان کرمان مطرح شد:
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در این مراسم اظهار داشت دشمن همواره در حال تخریب اسلام و خواستار تخریب محرم و عاشوراست فشارهای روانی و تبلیغات سوء علیه محرم هر چه که به ماه عزا نزدیکتر می‌شویم بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۰۰۴۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

به گزارش سرویس بسیج مداحان کشور خبرگزاری بسیج در کرمان ، سی و دومین گردهمایی سالانه مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) کرمان  با حضور یوسف ارجونی،  سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برگزار شد

یوسف ارجونی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در این مراسم اظهار داشت : دشمن همواره در حال تخریب اسلام و خواستار تخریب محرم و عاشوراست فشارهای روانی و تبلیغات سوء علیه محرم و عاشورا هر چه که به ماه عزا نزدیکتر می‌شویم بیشتر می‌شود.

وی  افزود : اسرائیل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می‌کند  که عده‌ای از آن‌ها در کشور دستگیر شده‌اند یکی از نظریه‌پردازان گفته است که شیعه بر‌ دو بال سبز انتظار و سرخ عاشورا استوار است که باید این دو بال را نابود کنیم.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت :   طبق آمار رسمی بیش از 150 هزار مداح در کشور داریم که آمار غیررسمی دو برابر این مقدار تخمین زده می‌شود. 

وی تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی و بچه‌های انقلابی باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند قشر جوان مذهبی و انقلابی ما ظرفیت عظیمی است که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری  گفت : خانواده و حوزه‌ها را جدی بگیریم و بصیرت‌افزایی را در این‌گونه مراسم ترویج دهیم  تحقق بیانیه گام دوم وظیفه همه ماست.

یوسف ارجونی خاطر نشان کرد: امام حسین (ع) با وجود همه سختی‌ها در روز عاشورا  راضی به مذاکره با دشمن نشد  و باید از عاشورا درس بگیریم.

ارسال نظرات