امام جمعه موقت زاهدان:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مظلوم واقع شده است/ ایران نخستین قربانی ترور به شمار می آید

امام جمعه موقت زاهدان گفت: فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مظلوم واقع شده است.
کد خبر: ۹۱۷۰۰۳۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت‌الاسلام مصطفی حسینی،امام جمعه موقت مرکز سیستان و بلوچستان در خطبه های امروز نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد، ضمن دعوت مردم به تقوا، با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم الحرام و هفته احیاء امرو به معروف و نهی از منکر از هفته پیش رو، اظهار کرد: فرضتین امر به معروف ونهی از منکر در جامعه و طی سنوات اخیر مظلوم واقع شده و اگر می خواهیم جامعه ای رو به توسعه و پیشرفت و به دور از هر گونه مشکلی داشته باشیم، باید دو فریضه بسیار مهم را در سطح جامعه نهادینه کنیم.

وی با اشاره به هفته دولت، تصریح کرد: دولتمردان در شرایط امروز که در تحریم بوده و فشار زیادر بر کشور از سوی دشمن وجود دارد، کار سختی دارند اما تاکنون همه آنان برای رفع مشکلات مردم تلاش کرده اند.

امام جمعه موقت زاهدان با تاکید بر افزایش نظارت ها از سوی مسئولان، اظهار کرد: در برخی مواقع متوجه کم بودن نظارت ها در سطح جامعه می شویم که این امر باعث نارضایتی مردم می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مشکلات معیشتی از بزرگترین مشکلات مردم است که نیاز است مسئولان گامی موثر در این خصوص با انجام برنامه ریزی لازم بردارند.

حسینی ایران را اولین قربانی ترور در سطح جهان عنوان کرد و گفت:وجود ۱۷هزار شهید ترور در کشور نشان دهنده رتبه اول کشورمان در این بخش می باشد.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات