خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

مجموعه های سپاه باید در اخلاق و کرامت انسانی اسوه باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به اهداف خدمت رسانی سپاه گفت: مجموعه های سپاه در رعایت اصول اخلاقی و حفظ کرامت انسانی باید اسوه دیگران باشند.
کد خبر: ۹۱۷۰۰۳۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در کارگاه اخلاقی کارکنان درمانگاه نصر با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، مهمترین خصلت پیامبر(ص) را اخلاق حسنه او عنوان کرد و با بیان اینکه خدا در قرآن او را با «خُلق عظیم» توصیف می کند، اظهار داشت: اخلاق حسنه تمامی سختی ها را نرم و تلخی ها را شیرین می کند و همین اخلاق حسنه بود که عرب بدوی را مجذوب اسلام کرد.
وی درمان روحی را مهمتر از درمان جسمی دانست و گفت: مریض بیش از دارو و درمان به برخورد مناسب و محبت آمیز نیاز دارد و درمانگاه های سپاه باید در جلب رضایت بیماران و تسکین آلام آنان با رعایت اخلاق و خوشرویی، پیشگام باشند چرا که وظیفه سپاه حفظ انقلاب و ارزش هاست و یکی از طرق حفظ ارزشها و انقلاب همین حرکت، خدمات و برخوردهای جهادی است.
حجت الاسلام امیرنژاد با توصیه کارکنان درمانگاه نصر به رعایت امانتداری، صداقت، عفت و پاکدامنی؛ بدخلقی و بدرفتاری را از رذایل و به دور از شئونات مجموعه های سپاه عنوان کرد و افزود: دشمن در تلاش است تا عدالت، انصاف، عفت و حجاب ما که از مهمترین دستاوردهای انقلاب است را از بین ببرد و کارکنان مجموعه های سپاه به عنوان الگوی ارزشی جامعه باید در پاسداری از این ارزش ها کوشا باشند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با گرامیداشت هفته دولت، خاطرنشان کرد: فکر انقلابی، اسلامی، قرآنی، دینی و پاک شهیدان رجائی و باهنر برای خدمت به انقلاب و مردم بود که امروز باعث ماندگاری یاد و نام آن ها شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها