از سال ۹۵ تا پایان سال ۹۷؛

۱۰۲ میلیارد تومان به حساب دهیاری روستاهای تابعه بخش قلعه نو واریز شده است

خبرگزاری بسیج: بخشدار قلعه نو در سخنرانی میان خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بخش با اشاره به اینکه شفافیت سازی سبب افزایش حس اعتماد مردم به دولت و دلگرمی آنها به نظام می شود، گفت: دهیاران موظف هستند مبالغ واریزی از سوی دولت و هزینه های انجام شده را به اطلاع عموم‌ مردم و اهالی برسانند.
کد خبر: ۹۱۷۰۰۱۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵

به گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو؛ مهندس علیرضا صادقی در ابتدای سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، این عزیزان را نماد خدمتگزاری پاک و صادقانه خواند و گفت: شهید رجایی از بدنه ملت بود و هیچگاه خود را جدا از آنها نمی دانست. او از میان مردم و برای خدمت به مردم آمده بود و تا آخرین لحظه عمر شریفش هدف و نیتی جز خدمت به مردم در سر نداشت.

وی در ادامه سخنان خود با قدردانی از همراهی و همدلی امام‌جمعه به عنوان محور اتحاد در بخش، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سطح بخش ارائه کرد و گفت: از سال ۹۵ تا پایان سال ۹۷ مبلغ ۱۰۲ میلیارد تومان توسط دولت تدبیر و امید به حساب دهیاری های روستاهای تابعه بخش واریز شده است که این پول ها باید به جای اینکه در حساب دهیاریها رسوب کند برای عمران، توسعه روستا، رفاه و آسایش اهالی  و افزایش اشتغال و کمک به رونق تولید داخلی هزینه گردد.

  صادقی بیان کرد: در حال حاضر یکی از مهمترین مسائل کشور، انتخابات مجلس در اسفند ماه سال جاری است و همه ما فارغ از اینکه چه جناح و گروهی رای بیاورد وظیفه داریم با حضور حداکثری در پای صندقهای رای، سبب سرافرازی نظام و کشورمان و نا امیدی دشمنان قسم خورده ایران عزیز شویم.

 

 

ارسال نظرات