امام جمعه موقت بهاباد گفت: پیام‌های عاشورا، مانند تیری علیه ترفند‌ها و تهاجمات فرهنگی دشمنان است و مهم‌ترین وظیفه ما در نظام اسلامی، پاسداری از دستاورد‌های عاشورا و نهادینه کردن فرهنگ شهادت در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۶۹۹۵۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام سید علی رضی بهابادی امام جمعه موقت بهاباد بابیان اینکه هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی است اظهارداشت:این هفته فرصت مناسبی است تا دستاورد‌های نظام اسلامی و دولت خدمتگزار در همه عرصه‌ها به تصویر کشیده شود تا مردم حلاوت و شیرینی این تلاش‌ها را در کام خود حس کنند.
امام جمعه موقت بهاباد یاد و خاطره شهدای دولت که در هشتم شهریورماه بدست منافقین کوردل به شهادت رسید ند گرامی داشت و گفت:: در گام دوم انقلاب که مورد تأکید و عنایت مقام معظم رهبری است، نیازمند دولتی هستیم که در طراز انقلاب باشد که دولت شهیدان رجایی و باهنر مصداق آن هستند که در زمان کوتاه خدمات ارزشمندی انجام دادند.
امام جمعه موقت بهاباد با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجائی و باهنر گفت:: شهیدان رجائی وباهنر اسوه و الگوی دولتمردان نظام اسلامی باشند.
امام جمعه موقت بهاباد به فرارسیدن دهه اول محرم ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و هفته امر به معروف ونهی از منکر اشاره کرد و گفت:: اصلی‌ترین هدف قیام امام حسین (ع) همین امر به معروف ونهی از منکر بود.
وی به پیام‌های عاشورا نیز اشاره کرد و افزود: پیام‌های عاشورا، مانند تیری علیه ترفند‌ها و تهاجمات فرهنگی دشمنان است و مهم‌ترین وظیفه ما در نظام اسلامی، پاسداری از دستاورد‌های عاشورا و نهادینه کردن فرهنگ شهادت در جامعه است.
امام جمعه موقت بهاباد عزاداری توام با معرفت حسینی و پرهیز از خرافه و بدعت را مهم دانست و بیان کرد: محور سخنرانی‌ها کاهش آسیب‌های اجتماعی، آلام جامعه و توجه به اخلاق در خانواده باشد.
حجت الاسلام رضی بهابادی به برگزاری هفدهمین اجلااس بین المللی پیرغلامان امام حسین علیه السلام که در استان یزد برگزارشد نیز اشاره کرد و گفت:: برگزاری چنین اجلاس هائی باعث وحدت واتحاد بین مسلمانان دیگر کشور‌ها می‌شود.
وی به برگزاری جشن عاطفه نیز اشاره کرد و از عموم خیران و مردم مومن خواستار کمک و رسیدگی به دانش آموزان و نیازمندان را فراموش نکنند.
به مناسبت جشن عاطفه‌ها کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد در درب ورودی مسجد جامع صنوق‌های جمع آوری کمک هایمردمی را مستقر کرده تا کمک‌های مردمی را جهت یاری رساندن به دانش آموزان بی بضاعت ونیازمند انجام دهد.
انتهای پیام /د
ارسال نظرات