فرمانده حوزه شهید رجایی سپاه ناحیه اراک گفت: امیدواریم همه بتوانند با همه توان خود در میدان عمل نقش آفرینی کنند تا بتوانیم از برگزاری کنگره شهدا یادگاری خوب به جای بگذاریم.
کد خبر: ۹۱۶۹۹۵۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سروان پاسدار عبدی فرمانده حوزه شهید رجایی(ره) بسیج ادارات سپاه ناحیه اراک در حاشیه دیدار با خانواده های شهدا در گفتگو باخبرگزاری بسیج گفت:سرکشی از خانواده های شهدا یکی از مهمترین وظایف مسئولین در گام دوم انقلاب است که باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه مهمترین اهداف برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی توجه ویژه به خانواده های معظم شهدا است و افزود: بایستی یکی از دستاوردهای مهم برگزاری کنگره تجلیل و تقدیر ویژه از خانواده های شهدا باشد.

فرمانده حوزه شهید رجایی سپاه ناحیه اراک در این خصوص تصریح کرد: متأسفانه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به هر بهانه ای به این خانواده های معظم حمله می کنند و هدفشان از این کار جدایی ملت ایران از انقلاب و ارزش های نظام اسلامی است.

وی ارتباط مستمر با خانواده های معظم شهدا را از ضروریات دانست و اضافه کرد: امیدواریم همه بتوانند با همه توان خود در میدان عمل نقش آفرینی کنند تا بتوانیم از برگزاری کنگره شهدا یادگاری خوب به جای بگذاریم.

 

ارسال نظرات