خبرهای داغ:

افتتاح همزمان ۲۴ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اسدآباد

همزمان با حضور استاندار همدان در اسدآباد ۲۴ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات از طریق ویدئو کنفرانس در شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۶۹۹۳۰
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

افتتاح همزمان ۲۴ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، با حضور استاندار همدان در اسدآباد ۲۴ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت همزمان از طریق ویدئو کنفرانس با اعتبار 107 میلیارد ریال در شهرستان اسدآباد به بهره‌برداری رسید.

مهمترین قسمت این پروژه‌ها شامل ایجاد و راه‌اندازی سه سایت نسل ۴ تلفن همراه در روستای پیرشمس الدین، نصب و راه‌اندازی سه دستگاه ATM در سه روستای چنارسفلی، موسی‌آباد و مزرعه‌بید با اعتبار ۳ میلیارد ریال، ارتقاء یک سایت تلفن همراه نسل ۲ به نسل ۳ در روستای چنارشیخ با اعتبار ۴ میلیارد ریال و برگردان سه سایت تلفن همراه روستایی(GSM-WLL)  روی شبکه همراه اول در روستاهای سیراوند، خنداب و ایوراع با اعتبار ۱۸میلیارد ریال بود.

همچنین دراین مراسم ارتقاء یک سایت تلفن همراه نسل ۳ به نسل ۴ در سطح شهر با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط ایرانسل و ارتقا دو سایت تلفن همراه نسل ۲ به نسل ۳ در دو شهر اسدآباد و آجین با اعتبار ۱۰ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال بخش دیگری از پروژه‌های افتتاح شده امروز بود.

ساکی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان نیز در حاشیه این مراسم گفت: در هفته دولت۵۱۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۱۶۲ میلیارد تومان در استان همدان به بهره‌برداری رسید که از این تعداد طرح، تعداد ۱۱۹ طرح با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد تومان در همدان و مابقی در سطح شهرستان‌ها بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار