خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: خوشبختانه امروزه ایران اسلامی در معادلات جهانی نقش تاثیرگذاری دارد.
کد خبر: ۹۱۶۹۹۰۱
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، اظهار کرد: میاندوآب، مهد عزت، غیرت، مجاهدت و زادگاه سید شهیدان آذربایجان و زینت بخش شهیدان آذربایجان غربی شهید مهدی باکری است.

وی با اشاره به تحولات دنیا و نقش تاثیرگذار ایران اسلامی در معادلات جهانی، افزود: امروز ایران اسلامی با اقتدار جوانان غیور کشورمان توانسته است با قاطعیت مقابل دشمنان بایستد، به طوری که حتی یک لحظه فکر تعدی و تجاوز به ذهن‌شان خطور نمی‌کند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه آمریکا به معنای واقعی کلمه نماد استکبار، قلدری، ظلم و ستم است، اضافه کرد: تاریخ این کشور تعدی به حقوق ملت‌ها و پایمال کردن حقوق انسانی در دنیا است به طوری که لقب شیطان بزرگ برازنده این کشور است.

وی با بیان اینکه امروز نوع مواجهه ما آمریکا کاملا متفاوت و متمایز با قاعده‌های ترسیمی سیاسیون است، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی و ملت ایران به واسطه ایمان و اعتقاد در مقابل استکبار جهانی قد علم کرده است، اگر در گذشته نام آمریکا و قدرت پوشالی آمریکا لرزه بر اندام می‌افکند، امروز این کشور در دنیا تحقیر شده و توسط ملت‌ها به سخره گرفته می شود.

شهسواری با اشاره به اعتقاد مردم به نیروهای امنیتی، قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی، تصریح کرد: ایران اسلامی به معنای واقعی کلمه و در عمل ثابت کرده‌اند که به قدرت بازدارندگی کشورمان اعتقاد دارند و به رهبری و تدابیر ایشان نیز اعتماد عمیق و قلبی دارند.

وی با اشاره به مواضع و راهبردهای آمریکا و عقب نشینی های سران آنان از مواضع خود، اظهار کرد: مواضعی که ترامپ و نتانیاهو در مقابل سید حسن نصرالله اعلام کرده اند، نشان از قدرت و برتری نظام جمهوری اسلامی دارد، امروز موشک‌های یمن بر سر مزدوران سعودی فرود می‌آید ولی آنها کاری نمی‌توانند بکنند.

وی افزود: باید تلاش کرد تا آن اعتقاد و اعتمادی که مردم به مدیران امنیتی و دفاعی دارند را در عرصه اقتصاد نیز شاهد باشیم و این باور را در مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات