در راستای اجرای طرح نذر آب ۲؛

اعزام کاروان سلامت هلال احمر آذربایجان شرقی به هرمزگان

طرح نذر آب ۲ داوطلبان هلال احمر آذربایجان شرقی در دو قالب سلامت محور و معیشت‌ محور در روستاهای تابعه شهرستان رویدر هرمزگان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۸۲
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، سعید کنعانی گفت: کاروان سلامت هلال احمر استان آذربایجانشرقی از ۵تا ۹ شهریور ماه در روستاهای تابعه شهرستان رویدر استان هرمزگان مستقر می‌شوند و خدمات تخصصی، عمومی و پیراپزشکی را به مردم محروم شهرستان رویدر ارائه می‌دهند. 

وی با بیان اینکه علاوه بر خدمات تخصصی و عمومی، دیگر خدمات بهداشتی و پزشکی نیز به مردم منطقه ارائه می‌شود، افزود: مشاوره‌های بهداشت فردی و محیط، مباحث کمکهای اولیه توسط تیمی از روانشناسان ، پیراپزشکان در این کاروان به مردم ارائه خواهد شد .

کنعانی بیان کرد: در حوزه تخصص نیز متخصصان ایمونولوژی ،ژتتیک ، متخصص توانبخشی و دندانپزشکی به منطقه محروم ترگان میشو استان هرمزگان اعزام می‌شوند و به صورت رایگان به معاینه و درمان بیماران می‌پردازند.

مدیر عامل استان با اشاره به توزیع داروی رایگان در این منطقه نیز گفت: علاوه بر ویزیت رایگان داروهای مورد نیاز نیز به صورت رایگان بین مردم توزیع می‌شود.
کنعانی افزود: شش نفر از خیرین داوطلب در تهیه بسته های حمایتی شامل سبد غذایی ،نوشت افزار ، ست بهداشتی ،لباس وکفش ورزشی، اسباب بازی،شیر خشک ،۷۲۰۰بطری اب معدنی و ۳۰ دستگاه تانکر آب ۱۰۰۰لیتری مشارکت داشته اند که اقلام تهیه شده با یک دستگاه تریلر ۱۸ چرخ جهت توزیع به استان هرمزگان ارسال شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار