خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مردم از نظر اقتصادی در فشار هستند و بیشتر از مسائلی ناراحتند که چاره حل آن در داخل کشور است و ارتباطی به تحریم ها ندارد.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۷۸
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در آیین بزرگداشت شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر با بیان اینکه عملکرد دولت های مختلف از ابتدای انقلاب تاکنون پیشرفت های خیره کننده ای را در کشور رقم زده است، اظهارداشت: دولت مردان باید با افتخار به گذشته و بدون اینکه کسی را تخریب کنند مشکلات و کمبود ها را از میان بردارند و توسعه روز افزون کشور را در همه زمینه ها خصوصا اقتصاد و فرهنگ در اولویت قرار دهند.
وی افزود: سبک زندگی ایرانی و اسلامی و تکمیل و اجرای طرح مهندسی فرهنگی و همچنین پیوست فرهنگی در همه طرح ها باید در حوزه فرهنگ مورد توجه دولتمردان باشد.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر اینکه هر طرحی بدون پیوست فرهنگی به هدف نهایی نمی رسد گفت: بهبود فرهنگ کار، بهبود فرهنگ مصرف ، تقویت فرهنگ قرآنی ، افزایش سرانه مطالعه و مقابله با بی بندوباری اخلاقی بخش دیگری اولویت های دولت در حوزه فرهنگ است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از خدمات اثرگذار وزارت کشور در جهت رفع مشکلات استان و از مساعدت های وزیر کشور و دستور عاجل وی برای رفع بحران ناگهانی بوجود آمده در جنگل های ارسباران قدردانی و بیان کرد: استقرار بالگرد مجهز به آبپاش در ایستگاه حفاظت از جنگل های ارسباران برای اقدام موثر و سریع در هنگام بروز بحران های ناگهانی مطالبه مردم آذربایجان از دولت مردان است که امیدوارم وعده های مسئولان بزودی تحقق پیدا کند.

ارسال نظرات