خبرهای داغ:
وارثی گفت: به کارفرمایان در ازای بکارگیری یک نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی 500 میلیون و تا سقف 2 هزار میلیون ریال برای 5 نفر تسهیلات قرض الحسنه بانکی پرداخت می گردد
کد خبر: ۹۱۶۹۸۷۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲

علیرضا وارثی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: میزان تسهیلات خوداشتغالی که تا سال گذشته به هرمعلول متقاضی پرداخت می‌شد، 200 میلیون ریال بوده که این اعتبار درحال حاضر به 500 میلیون ریال افزایش یافته است.

وی تعداد مددجویان جویای کار پشت نوبتی را حدود هشت هزار نفر عنوان کرد و گفت: اعتبار تسهیلات بانکی از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه سال جاری 188 میلیارد ریال می باشد که بر اساس ضوابط به مددجویان متقاضی واجد شرایط پرداخت می گردد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به اینکه این وام به تمام اقشار جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی از جمله افراد دارای معلولیت بانوان سرپرست خانوار و آسیب دیده اجتماعی، افراد بهبود یافته از اعتیاد و تعلق می گیرد، افزود: افراد قبل از درخواست وام می بایست آماده سازی شغلی توسط تیم تخصصی و کارشناسان بهزیستی داشته باشند و حتما در دوره های آموزش کسب و کار سازمان فنی و حرفه ای شرکت کرده باشند.

این مسوول عنوان کرد: به کارفرمایان در ازای بکارگیری یک نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی 500 میلیون و تا سقف 2 هزار میلیون ریال برای 5 نفر تسهیلات قرض الحسنه بانکی پرداخت می گردد.

وارثی گفت: کارفرمایانی که نسبت به بکارگیری جامعه هدف سازمان اقدام نموده و بر اساس قانون کار حقوق و مزایا پرداخت می نمایند حق بیمه سهم کارفرما 23 درصد به مدت 5 سال به کارفرما پرداخت می گردد.

 

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها