جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه آرمان شهدا بزرگترین راه مقابله با تفکر لیبرال دموکراسی است ، اظهار داشت : باید از شهدایی نام برد که در تمام سختی ها و مشکلات ایستادگی کردند و در جهاد کبیر و نه گفتن به وسوسه های استکبار موفق شدند.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۵۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای جهادگر استان البرز ، شهید سید محمد حسینی و شهید امین شیرازی که در مسجد حضرت معصومه (س) کرج برگزار شد گفت: گرامی می داریم یاد امام (ره)، کسی که راه چگونه زیستن و چگونه مردن را به با آموخت و به اسلام عزت و به مسلمانان منزلت بخشید و علی رغم مبارزه دشمن، قران را احیا کرد. 

 آرمان شهدا بزرگترین راه مقابله با تفکر لیبرال دموکراسی است

سردار محمدحسین سپهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، مقابله با فتنه گران و شهدایی که مقابل معاندین و منافقین ایستادند، افزود: امروز یادواره ۱۴ ستاره پر فروغ محله ۱۳ آبان کرج برگزار شده است، کسانی که راه پر فروغ حق را زنده نگاه داشته اند در نتیجه امروز زنده کردن راه، یاد، فکر و آرمان شهید و ارزش های میراث به جا مانده از انها اهمیت دارد. 

وی اظهار داشت: امروز در تفکرات لیبرال دموکراسی که جهان انسانیت را به اسارت گرفته است ارمان شهدا بزرگترین راه مقابله با تفکرات ضد دینی استکبار و رژیم صهیونیستی است، جوانان از پیروزی انقلاب تا کنون نقش آفرینی کرده اند در نتیجه باید در پایان قرن ۲۰ که از آن به عنوان پایان اسلام خواهی نام برده می شد از شهدایی نام برد که در تمام سختی ها و مشکلات ایستادگی کردند و در جهاد کبیر و نه گفتن به وسوسه های استکبار موفق شدند. 

سردار سپهر تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی پیروزی خون بر قدرت های بزرگ سیاسی و استکباری آمریکایی _ صهیونیستی بود زیرا آنها ایران را حیاط خلوت جنایات خود قرار داده بودند، سه قرن قبل از انقلاب با معنویت مبارزه شد اما انقلاب دینی در نهایت با رهبری یک روحانی به بار نشست، امریکا و انگلیس متحد شدند در برابر انقلاب بایستند و ۵ کودتای بزرگ را رقم زدند اما این سناریو با مقاومت جوانان خنثی شد.

وی گفت: دشمنان ایران مسئولان را ترور کردند اما کشور ما قدرتمند تر شد، ۱۷ شهید ترور ثمره حمله منافقین به ایران بود اما مردم مقاومت کردند، اشغال لانه جاسوسی آمریکا انقلاب دوم شد و اگر چه آن زمان بنی صدر در حکومت نفوذ کرد اما جریان نفوذ استکباری نیز شکست خورد. 

سردار سپهر افزود: جنگ تحمیلی را زمانی آغاز کردند درست زمانی که سیلوهای ما خالی از گندم و انبارهای ما خالی از مهمات بود، مستشاران آمریکایی تنها تعداد کمی سلاح برای ما باقی گذاشته بودند و مدیریتی برای بحران جنگ نداشتیم اما دشمن به هدف خود نرسید. 

وی اظهار داشت: در ۲۰۰ سال گذشته معاهدات بخش بزرگی از کشور را جدا کرد که برابر ۷۰ درصد خاک ایران بود و متاسفانه در محاصره بی توجهی و بی تدبیری و بی رهبری این مهم انجام شد و شناسنامه تلخ جدایی ها در ذهن دشمن ماند اما در ۴۰ انقلاب ایران و زمان جنگ تجزیه خوزستان از ایران ممکن نشد و غلط از اب درامد زیرا رهبر و انقلاب ما را درست برآورد نکردند. 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشنان ایران شورای عالی خلیج فارس را به دست اعراب تشکیل دادند تا رژیم بعث حمایت شود،  ۵۰ درصد دلارهای صدام را اعراب حمایت کردند و ۱۵ کشور نیرو به عراق اعزام کردند اما انقلاب و جنگ با شجاعت نسل جوان به راه خود ادامه داد.  

سردار سپهر گفت: امام (ره) دشمن را مغلوب اراده های خود کرد، مسئولین فکر می کردند با پول می توان جنگ را ادامه داد در نتیجه با پذیرش قطع نامه ۵۹۸ جام زهر را به امام (ره)  دادند اما مردم ما به دنیا ثابت کردند که پس از این قطع نامه نیز می توانند دشمن را مغلوب اراده های خود کنند.  

وی افزود: در زمان جنگ در سازمان ملل به دنبال این بودند که اگر عراق اروند را خواست، ایران تقدیم کند اما ایران نپذیرفت و از تفکر امام حمایت شد تا دشمن با التماس به میز مذاکره بازگردد. 

سردار سپهر با اشاره به اینکه بعد از رحلت امام (ره)، امام دیگری از نسل رهبر زمام کشور را به دست گرفت و امروز دشمن آن را ابر قدرت ایستادگی در برابر استکبار می داند، اظهار داشت: دشمنان ایران حادثه ۱۱ سپتامبر را رقم زدند برای انکه نشان دهند تمدن اسلامی جریان غرب را منهدم کرده است، با طراحی جنگ عراق و افغانستان جنگ های نیابتی را رقم زدند تا بال تفکر اسلامی را بشکنند، یک میلیون عراقی و ۳۰۰ هزار افغان را کشتند اما شکست خوردند و جریان شیعی در هر دو کشور شکل گرفت.  
 
وی تصریح کرد: دشمنان کشور حمله به جنوب لبنان را به عنوان هسته مقاومت رقم زدند اما حزب الله لبنان و ارتش مقاومت سوریه نگذاشتند انها بر طبل جنگ علیه دنیای اسلام بکوبند و در نهایت اسرائیل التماس کرد جنگ را تمام کنید ما تسلیم خواسته حزب الله لبنان می شویم، چهارمین قدرت دنیا یا همان اسرائیل شکست خورد. 

سردار سپهر گفت: جنگ تمدن ها به عنوان سناریو دشمن ناکام ماند اما در ادامه مسلمانان را علیه هم دیگر به جنگ وا داشتند، اگر چه ۸۲ کشور عربی نتوانست جبهه مقاومت را مغلوب کند، دشمن امروز با شیعه انگلیسی به دنبال از درون تهی کردن اسلام است که در این سناریو هم شکست خورد. جنگ یمن برای جبران عقده های دشمن بود اما اعراب و اسرائیل امروز به دنبال راهی برای فرار از این کشور هستند.   
 
وی افزود: فتنه ۷۸ و ۸۸ که یکی از برنامه های اصلی دشمن بود به سرانجام نرسید زیرا انقلاب به پشتوانه مردم شکل گرفته است و ما اراده شکست نداریم، اشتی با استکبار نداریم و این کلام قران است و از مسئولین می خواهیم به تبعیت از امام (ره) به دشمن نه بگویند زیرا نگاه و راهکار حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در درون کشور است نه در دست دشمن.  
 
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خاتمه خطاب به مسئولین و دولتمردان خاطر نشان داشت: امروز عرصه های خدمت گزاری برای ۱۲ هزار گروه جهادی تخصصی فراهم است، از این نسخه در خدمت رسانی به محرومین استفاده کنید و حاضریم دولت را یاری و دشمن را مغلوب اراده های خود کنیم اما امیدواریم تفکر شهدا راهبرد اصلی مسئولین شود.

ارسال نظرات