سی و هشتمین مرحله مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم کارکنان پایور برادر شاغل و وظیفه و هجدهمین مرحله مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم کارکنان خواهر شاغل در سپاه امام رضا(ع) در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۴۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
سرهنگ دوم پاسدار حقدادیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: در این مرحله ۲۴۰ نفر از کارکنان در رشته‌های قرآنی
حفظ کل قرآن کریم
حفظ ۱۵ جزء قرآن
حفظ ۱۰ جزء قرآن
حفظ ۵ جزء
تحقیق
ترتیل
مفاهیم سطح یک
مفاهیم سطح دو
اذان
به رقابت پرداختند.

وی افزود: رشته اذان فقط مختص برادران می‌باشد.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) بیان داشت: دارالقرآن کریم روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع)   با دعوت از داوران برجسته متسابقین را مورد ارزیابی قرار داد، و در پایان افرادی که حائز رتبه شدند به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری در آبان امسال در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

حقدادیان ادامه داد: بیش از ۱۰۰۰ خانواده قرآنی و ۶۰۰ نفر از کارکنان در مسابقات مقدماتی امسال ثبت نام تا به مرحله نهایی راه یابند.

لازم به ذکر است؛ قریب به ۳۰۰ نفر از کارکنان شاغل و وظیفه سپاه امام رضا علیه السلام درحال حفظ قرآن هستند.

در مسابقات سال گذشته در سپاه‌های استانی و تیمی؛   سپاه خراسان رضوی رتبه نخست  را کسب نمود

و در ماه گذشته نفر اول مسابقات نیرو‌های مسلح کشور در رشته تحقیق سرباز هادی اسپیدانی از نیرو‌های وظیفه سپاه امام رضا علیه السلام بود.

امروز اختتامیه مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و خانواده کارکنان، همسران، فرزندان دختر و پسر (شاغل و بازنشسته) در سالن انقلاب اسلامی مجتمع فرهنگی آیه ها  به طور همزمان با حضور خانواده ها، مسئولان و فرماندهان سپاه امام رضا علیه السلام برگزار و به ۱۲۰ نفر از برگزیدگان این مرحله از مسابقات لوح تقدیر و هدایایی اهداء شد که از این تعداد ۴۵ نفر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها