حجت الاسلام ربانی گفت:اجلاسیه شهدای روحانی دراستان مرکزی باردیگر یادوخاطر این پرچمداران عشق ایثار رادر دل های مردم تازه کرد مردم ولایتمدار باحضورخود باردیگر باآرمان های انقلاب اسلامی بیعت نمودند
کد خبر: ۹۱۶۹۸۳۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ازمحلات حجت الاسلام مهدی ربانی امام جمعه محلات گفت؛ ولایت مدار، مردم دار، تشکیلاتی، ساده زیست، جریان شناس و زمان شناس؛ خصوصیات بارز شهید محلاتی بود، ایشان همیشه انقلاب و جنگ را حج خود می‌دانستند.

حجت‌الاسلام مهدی ربانی امام جمعه محلات نیز اظهار کرد: فضای شهر محلات امروز معطر به عطر شهدای روحانی است، هنگامی که انسان گام می‌گذارد برای تلاش در راه خدا، به فکر معامله است و معامله نیز به معنای خرید و فروش است، خداوند به افرادی که جانشان را با او معامله می‌کنند اجر و پاداش می‌دهد.

وی افزود: اما برخی هستند که می‌گویند ما چیزی از خود نداریم که بخواهیم با خدا معامله کنیم، زیرا همه وجود ما از خداست و هر جا که او امر کند امانت را به او باز می‌گردانیم.

امام جمعه محلات در پایان گفت: روحانیون شهید هم مجاهد تبلیغی بودند و هم مجاهد دفاعی؛ در هنگام صلح به تبلیغ اسلام و در هنگام جنگ به دفاع از مرز‌های اسلام مشغول بودند. اجلاسیه شهدای روحانی، تلفیق این دو جهاد است، خداوند روحیه آمادگی برای تقدیم امانتش را به همه ما عنایت فرماید.

ارسال نظرات