خبرهای داغ:
مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان:

هدف از گردهمایی فصلی خدام حسینی بصیرت‌افزایی است

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان با اشاره به برگزاری دومین گردهمایی فصلی خدام حسینی گفت: هدف از این برنامه بصیرت‌افزایی خدام است.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۲۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

هدف از گردهمایی فصلی خدام حسینی بصیرت‌افزایی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی میرزایی در دومین گردهمایی فصلی  خدام حسینی که در باغ موزه همدان با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و جمعی از خدام حسینی برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه اول محرم، اظهار داشت: به نوعی ما در کار بزرگی قرار گرفتیم و این فرصت را به ما دادند تا از ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) فیض ببریم.

وی با اشاره به اینکه محرم فرصت ویژه‌ای است و نصیب ما شده است تا در این مراسم شرکت کنیم، گفت: در همین ماه محرم بود که امام حسین(ع) اصحاب خاص خود را انتخاب می‌کند.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان ابراز داشت: باید قدر این فرصتی را که شامل حال ما شده بدانیم و این سفره‌ای که به نام هیئت رزمندگان ثارالله پهن شده است.

وی عنوان کرد: رها شدن از این دنیا کار شهدا است و ما نمی‌توانیم این تعلقات را کنار بگذاریم و از این دنیا منقطع شویم.

میرزایی با بیان اینکه کار خادم خدمت‌رسانی است، افزود: باید از این تعلقات دل بکنیم و دنبال فرصت‌سازی باشیم که این یک کار تشکیلاتی است و باید یک سال زحمت کشید تا نتیجه گرفت.

وی با اشاره به برگزاری دومین گردهمایی فصلی خدام حسینی و با بیان اینکه هدف از این برنامه بصیرت‌افزایی خدام است، تصریح کرد: باید در فضایی که مقدمات آن شروع شده ست، بتوانیم کار تشکیلاتی انجام دهیم و اصل در این کار تثبیت کار تشکیلاتی است.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان خاطرنشان کرد: ما برای خادم درجه‌بندی قائل نیستیم همه در یک سطح قرار دارند و کار باید خوب و محکم انجام شود چراکه مؤمن باید کارش را محکم انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه ما باید در این مسیر اخلاص داشته باشیم، تاکید کرد: این اخلاص را باید تمرین کنیم چراکه کار سختی است؛ شهدای ما به آن رسیدند و ما هم می‌توانیم.

میرزایی با بیان اینکه این هیئت که امروز به دست ما رسیده شاهد اخلاص بسیاری بوده از جمله شهید «همدانی»، اظهار داشت: باید با اخلاص کار را پیش ببریم.

وی با اشاره به اینکه شهید «همدانی» در جلسه‌ای سردار «مجیدی» را به عنوان خادم و مسئول هیئت رزمندگان ثارالله معرفی کرد، افزود: ما باید این خدمت را قدر بدانیم و به آن عمل کنیم و پای این اخلاص که شهدا به عنوان ارثیه برای ما قرار دادند، بمانیم چرا که فقط اخلاص است که می‌ماند و این اخلاص چیزی نیست که اکنون ثمره آن را ببینیم و گاهی اخلاص زمان می‌برد تا جریان یابد.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان با تأکید بر اطلاع رسانی برنامه‌ها گفت: رسانه باشیم تا این برنامه را به مردم معرفی کنیم تا یک برنامه در قالب هیئت ثارالله شکل گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار