خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی از اجرای 24 پروژه عمرانی در روستاهای میاندوآب خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۲۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۸

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، محمود بدلی در جریان بازدید از پروژه‌های در دست اجرا بنیاد مسکن در روستاهای میاندوآب که با حضور محبی‌نیا نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، اظهار کرد: امسال از محل اعتبارات عمرانی و قیر یارانه‌ای در بیش از 24 روستای میاندوآب پروژه‌های عمرانی اجرا می‌شود.

وی اجرای طرح هادی در 8 روستا و آسفالت‌ریزی معابر روستایی در 16 روستا ظرف امسال اجرا را مورد اشاره قرار داد و در ادامه از تاثیرات اجرای طرح هادی و افزایش بهداشت و رفاه عمومی با اجرای این طرح‌ها خبر داد و خواستار مشارکت مردم با بنیاد مسکن در نگهداری از طرح‌های اجرا شده گردید.

محبی‌نیا در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مسوولین بنیاد مسکن در خصوص پیگیری امور مربوط به اجرای طرح‌های هادی و نیز آسفالت معابر روستاها، این مجموعه را از حوزه‌های فعال در عرصه‌ عمران دانست و کمک به این نهاد یادگار امام (ره) جهت انجام وظایف محوله را خواستار شد.

وی در ادامه سخنان خود از عملکرد خوب بنیاد مسکن آذربایجان غربی در خصوص کمک به هموطنان در کرمانشاه و اقدام موثر و به موقع در اتمام مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی خسارت دیده از زلزله قدردانی کرد.

 انتهای پیام 

ارسال نظرات