امام جمعه ارومیه گفت: دولتمردان باید شهدا را برای خود الگو قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۲۰
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی، امروز در آیین گرامیداشت شهیدان رجایی، باهنر و شهدای دولت، با اشاره به اینکه شهادت یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است،اظهار کرد: اگر به شهدایی که در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسیدند، نگاه کنیم خواهیم دید، از تمام‌ سطوح مدیریتی و مردمی در میان آن‌ها دیده می‌شود که این افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و حقانیت نظام را به استکبار نشان می‌دهد.

وی افزود: مسوولان و مدیران با نحوه مدیریتی خود در جامعه و حل مشکلات مردم، یاد و خاطره شهدا را نگه‌می‌دارند، چرا که اگر امروز به این درجه از زندگی رسیده‌اند، لطف خدا و امنیت و آرامشی است که شهدا با نثار جان خود در جبهه‌های حق علیه باطل به‌وجود آورده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: مسوولان و مدیران دولتی باید با الگوگیری از خون شهدا به‌نحوی به مردم این کشور خدمت کنند که شرمنده خون‌ شهدا نشوند.

وی عنوان کرد: پاسداشت از تمامی دستاوردهای انقلاب اسلامی که امر به معروف و نهی از منکر یکی از آن دستاوردها بوده، وظیفه همگانی است و اکنون که در آستانه ماه محرم نیز قرار داریم، باید عمل به این واجب شرعی را مدنظر قرار داده و در این زمینه نیز به تکالیف خود عمل کنیم.

قریشی تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از فرایض اصلی در دین اسلام باید مورد توجه مسوولان در هر مقامی باشد و مردم نیز در کنار مسوولان نسبت به عمل کردن به این فریضه الهی اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات