خبرهای داغ:
با حضور ۲۰۰ نفر از طلاب؛

دوره تربیت راوی «زندگی به سبک شهدا» در قم حال برگزاری است

مدیر موسسه حماسه ۱۷ گفت: دوره تربیت راوی زندگی به سبک شهدا با حضور ۲۰۰ نفر از طلاب و روحانیون علاقه‌مند به فرهنگ جهاد و شهادت در مدرسه عالی دارالشفا در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۱۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، هادی بغدادی در گفت‌وگویی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اظهار داشت: دوره تربیت راوی زندگی به سبک شهدا با حضور ۲۰۰ نفر از طلاب و روحانیون علاقه‌مند به فرهنگ جهاد و شهادت در مدرسه عالی دارالشفاء در حال برگزاری است.

وی افزود: دوره تربیت راوی زندگی به سبک شهدا با همت موسسه فرهنگی حماسه ۱۷ و مشارکت سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع)، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از روز یکشنبه سوم شهریورماه در دو مرحله تئوری و عملی آغاز شده و تا امروز هفتم شهریورماه ادامه دارد.

مدیر موسسه حماسه ۱۷ تصریح کرد: در روز اول مرحله تئوری این دوره اساتید سردار حاج احمد فتوحی از یادگاران دفاع مقدس با سرفصل «تاریخ و جغرافیای جنگ» و حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان با سرفصل «مقام شهادت» ارائه بحث کرده و به سؤالات حاضران نیز پاسخ گفتند.

بغدادی ادامه داد: جلسات روز دوم مرحله تئوری نیز با حضور حجت‌الاسلام صادقی با سرفصل «یادواره تراز انقلاب اسلامی» آغاز شد و در ادامه حسین کاجی از راویان دفاع مقدس با موضوع «خودسازی به سبک شهدا» ارائه بحث کرد.

وی خاطرنشان کرد: در آخرین روز دوره تربیت راوی زندگی به سبک شهدا حضور حجت‌الاسلام ماندگاری و حسین یکتا در موضوعات «خانواده و شهدا» و «اجتماع و شهدا» سخنرانی می‌کنند که طلاب و مبلغان علاقه‌مند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
ارسال نظرات