خبرهای داغ:
مدیخانی گفت: با رایزنی های انجام شده، هر امکاناتی که در مناطق سیل زده لازم باشد، اعم از لودر، کامیون، بابکت و مصالح ساختمانی، استان تامین می کند.
کد خبر: ۹۱۶۹۸۰۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

قدرت اله مهدیخانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به بحث جهاد همبستگی، ضمن تقدیر از تلاش های بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: هرکجا که بسیج ورود یافته قطعا موفقیت های زیادی در امر مورد نظر ایجاد شده است.

وی گفت: وقتی ارگانی از بدنه مردم است، مطمئنا عملکرد آن نیز در راستای رفع نیازهای مردم می باشد و محرومیت زدایی یکی از وظایف ذاتی بسیج سازندگی است.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به تلاش بسیج سازندگی استان در رفع موانع در زمان بحران های طبیعی اظهار کرد: موارد زیادی از تلاش بسیج سازندگی استان در تاریخ استان وجود دارد که می توان به حضور بسیج سازندگی استان در رفع مشکلات زلزله آبگرم و آوج، ورزقان، کرمانشاه اشاره کرد.

مهدیخانی عنوان کرد: در حال حاضر نیز بسیج سازندگی استان در بازسازی 450 واحد در استان لرستان حضور دارد که با توجه به بعد مسافت، این امر قابل تقدیر است.

وی با اشاره به بحث جهاد همبستگی افزود: با رایزنی های انجام شده، هر امکاناتی که در مناطق سیل زده لازم باشد، اعم از لودر، کامیون، بابکت و مصالح ساختمانی، استان تامین می کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تصریح کرد: ساخت مسکن سیل زدگان در دلفان لرستان با همکاری سپاه صاحب الامر(عج) استان و بنیاد مسکن استان انجام می شود و وظیفه ما رسیدگی و پشتیبانی آنها می باشد چرا که تلاش این دو نهاد و ارگان، به نوعی بار مسوولیت ما را کم کرده است.

مهدیخانی با اشاره به حضور بسیج سازندگی استان در سیل اخیر قزوین اضافه کرد: هزار و 770 واحد در سیل اخیر از 10 درصد تا 100 درصد آسیب دید که بخشی از بازسازی این امر بر عهده بسیج سازندگی بود.

وی ادامه داد: سپاه استان قزوین در 80 پروژه تآمین آب کشاورزی روستاهای استان حضور یافته که بر اساس تفاهم نامه انجام شده تٲمین اعتبار با استانداری قزوین و انرای صفر تا صد پروژه ها بر عهده بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین می باشد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها