خبرهای داغ:
سردار شاهرخی در جمع شورای فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین گفت:هر کاری که انجام می دهید با مشارکت مردم صورت بپذیرد ، کاری که مردم در اجرای آن نقش داشته باشند ، ماندگار خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۹۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار سرتیپ محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع شورای فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی قزوین اظهار کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی مجموعه ای با نشاط و باانگیزه است که با روحیه جهادی به خط می زند و امید و نشاط را در مردم زنده میکند و با شعار کار توسط مردم برای مردم ، اقدامات ارزنده ای در حوزه اشتغال ، تربیت ، فرهنگ ، عمران و سلامت انجام داده است.

وی  در ادامه افزود: هر کاری که انجام می دهید با مشارکت مردم صورت بپذیرد ، کاری که مردم در اجرای آن نقش داشته باشند ، ماندگار خواهد بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) خاطر نشان کرد: کارهایی که قرارگاه در روستاهای کم برخوردار انجام می دهد آمیخته به اعتقادات است و امید را در  مردم افزایش می دهد و همین امر سبب مهاجرت معکوس جوانان در روستاها شده است و این یکی از دستاوردهای مهم قرارگاه در احیای روستاها می باشد.

سردار شاهرخی در پایان بیان کرد: مجموعه قرارگاه پیشرفت و آبادانی مصداق واقعی عمق بخشی و احیای ارزش های انقلاب اسلامی است که با حضور جوانان مومن و انقلابی با روحیه جهادی در حال خدمت رسانی به مناطق روستایی کم برخوردار می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها