خبرهای داغ:
رئیس بسیج اصناف استان خوزستان گفت : بسیج اصناف به عنوان حلقه اتصال بازاریان و بسیج برای هم افزایی و تامل تشکیل شده و برای برون رفت از این مشکلات نیاز به کار و تلاش جهادی ویژه ای است.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۹۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مسجدسلیمان به مناسبت ۴ شهریور ماه روز بسیج اصناف همایشی باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان ، فرماندهی بسیج اصناف استان خوزستان و جمعی از بسیج اصناف بازاریان ،فعالان اقتصادی در سالن سینما هلال برگزارشد.
در ابتدای این برنامه جناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: امروز جنگ ، جنگ اقتصادی است فعالان اقتصادی و بازاریان رزمندگان این جنگ اقتصادی در شرایط کنونی هستند.
وی ضمن تشریح اقدامات بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج در بازسازی و تعمیر مدارس پس از زلزله اخیر در بخشی از سخنان خود مطرح کرد: در حال حاضر تعمیر وبازسازی مدارس؛ الغدیر، حضرت زینب(س)، دارالقرآن آموزش وپرورش و دبیرستان حجاب در حال انجام است و گروه های جهادی سپاه مسجدسلیمان، با روحیه خستگی ناپذیر مشغول بازسازی این مدارس هستند.
سرهنگ رحیمی حسینی افزود : بسیج اصناف باید پیگیر مشکلات اصناف و بازاریان باشند.
در ادامه سرهنگ عسگری رئیس بسیج اصناف استان خوزستان عنوان کرد: در طول انقلاب اسلامی از صنوف و اقشار مختلف بازیان در دوره های حساس انقلاب اسلامی حضور داشتند و در مجموع ده هزار شهید نیز در این راه تقدیم شد.
وی گفت: رویکرد کنونی رویکرد دشمن در ارتباط با هجمه های اقتصادی و فرهنگی گوناگون بیگانگان به نظام ما است.
سرهنگ عسگری افزود: بسیج اصناف به عنوان حلقه اتصال بازاریان و بسیج برای هم افزایی و تامل تشکیل شده و برای برون رفت از این مشکلات نیاز به کار و تلاش جهادی ویژه ای است.
وی خاطر نشان کرد: بسیج اصناف پیونده بازاریان و فعالان اقتصادی برای استفاده از ظرفیت و امکانات موجود است.
وی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: سه میلیون واحد صنعتی در کشور داریم با تشکیل یک گروه اندیشه ورز پیگیر اعلام راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات اصناف و بازاریان هستیم.
سرهنگ عسگری اضافه کرد: بسیج اصناف برای تداوم پیوندها و با هدف سابقه خدمت رسانی در همه زمینه هایی که باید در آن راستا نقش آفرینی کند تشکیل شده است.
وی اظهار کرد: گروه های جهادی عمومی و تخصصی بازاریان واصناف باهدف خدمات رسانی در عرصه های مختلف مورد نیاز تشکیل شده است.
وی ادامه داد: ما به عنوان بازاریان و اصناف و فعالان اقتصادی باید بتوانیم با تشکیل کارگاه های اقتصادی کوچک نقش خود را در رشد وشکوفایی اقتصادی این کشور به خوبی ایفا کنیم.
سرهنگ عسگری گفت : در مسائل فرهنگی نیز مهم شناخت صحیح آسیب هاست این شناخت صحیح می تواند در رفع این مشکلات کارآمد و موثر باشد.
وی در ارتباط به باهمیت دادن مساله احکام فقه در بازار تاکید کرد: هرکدام از صنوف احکام جداگانه ای مختص به خود دارد و کلاس های احکام فقه بازار باید به طور منظم برای بازاریان فعالان اقتصادی مختص هر عرصه برگزارشود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها