خبرهای داغ:
استاندار قزوین

کسب رتبه برتر قزوین در جشنواره سراسری شهید رجایی

زاهدی گفت: قزوین با ۸۸ امتیاز، موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره سراسری شهید رجایی شد
کد خبر: ۹۱۶۹۷۸۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزون در جشنواره شهید رجایی که با حضور حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات و مسوولان استانی در استانداری قزوین که به مناسبت تجلیل از دستگاه‌های برتر استان قزوین در عرصه خدمت رسانی برگزار شد، بیان کرد: امسال برای اولین بار مسئولان قزوین با حضور در تهران به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از خانواده شهید رجایی دیدار کردند که امیدوارم این اقدام پسندیده و زیبا در سال‌های آینده نیز تداوم یابد.

وی گفت: امسال به همراه جمعی از مسئولان استان به مناسبت هفته دولت در مرقد مطهر حضرت امام و مزار شهدای هفت تیر و شهید رجایی حضور یافته و در ادامه به دیدار برادر بزرگ مرحوم شهید رجایی در منزلشان رفتیم.

زاهدی اضافه کرد:این اقدام بسیار پسندیده و زیبایی بود و به مدیران استان توصیه می کنیم که به این سنت نیکو تداوم ببخشند.

وی عنوان کرد: قزوین موفق به کسب رتبه برتر در جشنواره سراسری شهید رجایی شد و بنده در این جشنواره به نمایندگی از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان حضور یافته و تقدیرنامه و لوح تقدیر را از رییس جمهوری دریافت کردم.

زاهدی افزود:استان قزوین در بحث رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی با کسب نمره ۸۸ از ۱۰۰ رتبه اول را به دست آورد که باید از زحمات تمامی مدیران و دستگاه‌ها در این زمینه تقدیر کرد.

وی گفت:البته این موضوع نباید ما را به وضع موجود غافل کند و مدیران باید تا رسیدن به نقطه ایده آل در خدمت رسانی به مردم تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار