خبرهای داغ:
حجت الاسلام علوی گفت: تا فرهنگ شهادت در جامعه با قوت وجود داشته باشد، بستر برای ذلت ملت ما فراهم نمی‌شود و به فرموده رهبر انقلاب ملتی که شهادت دارد اسارت نخواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۸۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در آئین جشنواره شهید رجایی که در استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: باید در هر مناسبتی یاد شهیدان را گرامی بداریم تا بتوان آثار آن را در حوزه های مختلف جامعه مشاهده کرد.

وی گفت: تا فرهنگ شهادت در جامعه با قوت وجود داشته باشد، بستر برای ذلت ملت ما فراهم نمی‌شود و به فرموده رهبر انقلاب ملتی که شهادت دارد اسارت نخواهد داشت.

علوی گفت: صلابت امروز ایران اسلامی نتیجه مقاومت کشور ما بوده که با تقدیم خون هزاران شهید به دست آمده است. راهبرد مقاومت را مقام معظم رهبری اعلام کردند و وقتی مردم و مسئولان یک دست آن را پذیرفته و اعمال کردند دیدیم که دشمنان از صحنه پا به فرار گذاشتند.

وزیر اطلاعات اضافه کرد: تحت این راهبرد مشاهده کردیم که ملت ایران از ورود ناو هواپیمابر آمریکا به دهانه دریای عمان، هیچگونه هراسی به خود راه نداد و نیروهای نظامی ایران، پهپاد آمریکا را سرنگون کردند.

حجت الاسلام علوی با گرامیداشت روز مباهله گفت: این روز به ما می آموزد که کثرت نفر و سیاهی لشکر در موفقیت کار زیاد تاثیرگذار نیست و آنچه برای موفقیت موثر است عزم با جدیت و شکیبایی در برابر سختی ها و دشواری ها خواهد بود.

وزیر اطلاعات با تاکید بر صیانت از سرمایه‌های انسانی کشور، ادامه داد: یک فرد ممکن است خلاف کند اما یک نهاد خلاف نمی‌کند و مدیران و مسئولان سرمایه‌های کشور هستند که باید از آنها صیانت شود.

حجت الاسلام علوی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه اساس کار وزارت اطلاعات، صیانت و حفاظت از سرمایه های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با رئیس جمهور و اعضای هیات دولت بر ارزیابی عملکرد مدیران و یافتن نقاط ضعف و قوت تاکید کردند و بر همین اساس مدیران باید خود را ارزیابی کنند که چگونه در عرصه خدمت به مردم، عمل‌ کرده اند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: هم اینک به فرموده مقام معظم رهبری کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد و فعالان عرصه تولید رزمندگان جنگ اقتصادی هستند که باید برای صیانت از آنها اقدام کرد.

علوی گفت: در این شرایط باید آنها را دلگرم کرده و از آنها حمایت و صیانت کنیم آنچنانکه در جنگ فیزیکی از نیروها حمایت و صیانت می‌شود.

وزیر اطلاعات افزود: باید برای کسانی که انگیزه سرمایه گذاری دارند انگیزه بیشتری ایجاد کنیم و موانع تولید را برداشته تا خطوط تولید جدیدی را راه اندازی کنند و کشور را از جنبه‌های مختلف خودکفا سازند.

وی گفت: در این شرایط کار کردن دشوار و یک هنر است و شهید رجایی در شرایط جنگ تحمیلی، مسئولیت سختی را پذیرفت که تنها با عشق امکان پذیرش آن وجود داشت و شهید رجایی یک عاشق بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها