خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:
فدا با اشاره به این‌که در زمان کنونی حدود 400 گروه جهادی در مناطق محروم  داخل و خارج از استان مشغول به کار هستند، افزود: در زمان سیل در 3 استان مشغول به کار بودیم؛ در شرایط فعلی و تحریم‌های خارجی‌ و داخلی توانسته‌ایم شأنیت سپاه را حفظ کنیم و حرف برای گفتن داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۸۲
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
به گزارش  خبرگزاری بسیج  از اصفهان، سردار مجتبی فدا در گردهمایی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام شهرستان‌های استان اصفهان اظهار داشت: تقدیر می‌کنم که در طول سال در مناسبت‌های مختلف مراسم برگزار می‌کنید، کار خیر تأثیر مثبت خودش را دارد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان افزود:  در جمهوری اسلامی هر کسی مسؤولیتی قبول کرد باید خودش به دنبال کار برود و بقیه را نیز به دنبال خود ببرد.

وی ادامه داد: اگر هیأتی راه‌اندازی می‌کنیم، از نظر مکان، تزئینات و مداح و سخنران باید نمونه و الگو باشیم، هیأت رزمندگان باید چنین ظرفیتی داشته باشد.

فدا در ادامه عنوان داشت: رزمندگان کار جهادی و انقلابی کردند و هیأت نیز باید چنین روحیه‌ای داشته باشد و منشأ آن نیز باید جوانان باشند، باید جوانان را در این زمینه به کار بگیریم، روحیه انقلابی‌گری، عمل بجا و مناسب می‌خواهد.

 فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: هیأت باید ادامه‌دار باشد و به ۱۰ روز محرم ختم نشود تا بتوانیم تربیت، هدایت و خط‌دهی را ادامه دهیم، هیأت باید از تکنولوژی و ظرفیت‌های روز استفاده کند، باید کاری کنیم که هرکسی خودش به مراسم بیاید.

وی با بیان این‌که مراسمات نباید پرخرج و تشریفاتی باشد، گفت: این کار سبب دور شدن عامه مردم می‌شود، باید توانایی جذب مردم در همه اقشار داشته باشیم؛ ۴۰ سال است یادواره شهدا به یک صورت برگزار می‌شود، اما بهتر است طوری برگزار شود که مشارکت همه اقشار مردم را داشته باشیم.

فدا با اشاره به این‌که مسجد باید پشتوانه کار‌های ما باشد، بیان داشت: فرهنگ‌سرا ساخته شد و مردم از مسجد دور شدند، خیلی از مکان‌ها ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مسجد را ندارد؛ موافق موکب زدن در هر جایی نیستم، زیرا این موکب باید پشتوانه دینی داشته باشد، برخی اتفاقاتی در این موکب‌ها رخ می‌دهد که نامأنوس است.

 فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطر‌نشان کرد: در هیأت‌ها فقط به فکر آقایان نباشیم، باید بانوان را نیز در نظر بگیریم، زیرا در جنگ نرم کنونی بیشترین توانایی را بانوان دارند.

وی با بیان این‌که همکاری و هماهنگی بین هیأت‌های رزمندگان اسلام باید بیشتر از الان باشد، گفت: باید ظرفیتی ایجاد شود که هیأت‌های رزمندگان در ۶ دهه محرم و صفر تأثیر‌گذار باشند؛ همچنین به مشارکت مردم در این مراسمات نیاز داریم، زیرا سبب می‌شود این سیستم به منابع دولتی وابسته نباشد.

فدا با اشاره به این‌که در زمان کنونی حدود ۴۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم  داخل و خارج از استان مشغول به کار هستند، افزود: در زمان سیل در ۳ استان مشغول به کار بودیم؛ در شرایط فعلی و تحریم‌های خارجی و داخلی توانسته‌ایم شأنیت سپاه را حفظ کنیم و حرف برای گفتن داشته باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها