همزمان با فرا رسیدن هفته دولت ۱۰۱ پروژه عمرانی در ۱۶ شهر جدید افتتاح و عملیات اجرایی ۲۶ پروژه دیگر نیز با حضور مسئولین و مدیران ملی و منطقه ای آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۶۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

تعداد 101 پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت تا پایان شهریوماه در شهرهای جدید افتتاح و عملیات اجرایی 26 پروژه دیگر نیز با حضور مسئولین و مدیران ملی و منطقه ای آغاز خواهد شد.
براساس برنامه ریزی انجام شده پروژه های مذکور در 16 شهر جدید اندیشه، پردیس، پرند، هشتگرد، امیرکبیر، بهارستان، فولادشهر، مجلسی، صدرا، سهند، گلبهار، بینالود، رامین، شیرین شهر، عالیشهر و علوی مجموعا با اعتباری بالغ بر 4 هزار و 581 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.
طبق اطلاعات منتشر شده در این مدت تعداد 19 هزار و 323 واحد مسکن مهر، 15 مدرسه، 6 واحد فرهنگی – مذهبی، 12 پروژه ورزشی، 7 پارک و فضای سبز، 32 پروژه آماده سازی و محوطه سازی معابر و همچنین تعداد 29 پروژه عمرانی دیگر نظیر خطوط لوله انتقال آب، تعریض و بهسازی مسیر، ساختمان اداری، ایستگاه پمپاژ و خط انتقال پساب و ... با اعتبار 2 هزار و 777 میلیارد ریالی براساس برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان شهریورماه در شهرهای مذکور به افتتاح خواهد رسید.
با توجه به برنامه ریزی اعلام شده در این زمان عملیات اجرایی 26 پروژه عمرانی شامل 3 مدرسه، 3 باب واحد فرهنگی – مذهبی (مسجد)، 2 پروژه ورزشی، 5 پارک و مجموعه فضای سبز، 8 پروژه آماده سازی و محوطه سازی معابر و همچنین 5 پروژه دیگر در حوزه هایی ازجمله قطار حومه ای مجلسی-فولاد مبارکه-بهارستان، سرای محله، مخزن ، خط فاضلاب و ... با اعتباری بالغ بر یکهزار و 804 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات