خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان

بزرگترین رویدادهای حماسی و تاریخی ما در بستر مساجد شکل گرفته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: مسجد یک پاتوق همه منظوره برای نوجوانان و جوانان است.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۵۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان، سرهنگ پاسدار حمیدرضا محمدی فشارکی  به مناسبت درپیش بودن ماه محرم و در جمع ارکان هیات های مذهبی بخش باغبهادران اظهار کرد: شکی نیست که مساجد پایگاه مبارزه با انحرافات اخلاقی و فرهنگی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با بیان اینکه در زمان حکومت های طاغوتی مساجد نقش حیاتی در روشنگری مردم داشتند، خاطرنشان کرد: مساجد نقش کلیدی در مبارزات مردمی علیه رژیم ستم شاهی ایفا می کردند و بخاطر همین موضوع است که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از حضور جوانان و نوجوانان در مساجد واهمه دارند.

وی با تاکید براینکه در اوایل انقلاب عده ای شعار جدایی دین از سیاست را سر می دادند، یادآور شد: چنین اشخاص شکست خورده ای اگر قدری به خود زحمت مطالعه می دادند به خوبی می فهمیدند که بزرگترین رویدادهای حماسی و تاریخی ما در بستر مساجد شکل گرفته است.

محمدی با بیان این مطلب که بسیج باید با محوریت مساجد فعالیت های خود را پیش ببرند، تصریح کرد: همانطور که اعزام گروه های جهادی در دل مساجد اتفاق می افتد، حلقه های صالحین بسیج هم باید در دل مساجد شکل بگیرند.

وی مسجد را یک پاتوق همه منظوره برای نوجوانان و جوانان دانست و تاکید کرد: برخی از نوجوانان حاضر در گروه های جهادی چندی پیش از بنده پرسیدند که چرا در برخی مساجد اجازه نمی دهند ما در صف اول بایستیم خب ضروری است تا افراد دلسوز با آغوش گرم از این نوجوانان پرشور و شعور استقبال کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به ویژگی های هیات های تراز انقلاب اسلامی، متذکر شد: هیات های انقلابی حاضر در مساجد ریشه های عمیقی دارند و چنین مجموعه و هیات هایی روزه به روز به دستاوردهای چشم گیری دست می یابند.

ارسال نظرات