حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر در آئین تجلیل از رده های برتر این ناحیه شهرکردگفت: یکی از کارکردهای جشنواره اشراف فرآیند رسیدن به اهداف انقلابی سازمان است.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۳۷
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) در آئین تجلیل از رده های برتر ناحیه شهرکرد در سومین جشنواره شهرستانی مالک اشتر گفت: موضوع اشراف را فرآیند رسیدن به اهداف متعالی خود می دانیم و تکلیف داریم در روند اشراف به مولفه هایی همچون رشد مداوم موقعیت ها، ایجاد تحرک در سازمان، توجه به اهداف متعالی و احساس کاستی ها و رفع آن ها توجه و در رده خود آن ها را ساری و جاری کنیم.

وی افزود: اگر مجموعه ای موفق است، همه اعضای آن ایمان و اعتقاد به هدف و هم گرایی داشتند چنانکه همین نکته را در دوران دفاع مقدس نیز شاهد بودیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام)، افزود: در بحث پیش روندگی و پیش برندگی، توقف معنا ندارد و نباید به وضع موجود قانع باشیم؛ بلکه باید با تلاش بیشتر به سمت پیروزی های بزرگ تر حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: از برکات اِشراف، شناخت نقاط قوت و ضعف مجموعه است که با تدبیر و درایت به تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف بپردازیم.

ارسال نظرات