سرهنگ خضر فقیه مسول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر گفت: لازم است مبارزه با منکرات ریشه ای باشد.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۳۳
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، جلسه تعامل و هم اندیشی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر با حضور مسئولان استانی این مجمع، در دفتر ریاست محترم دادگاه انقلاب بوشهر برگزار شد.

سرهنگ خضر فقیه مسول مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر ضمن تاکید بر اقدامات و حساسیت دستگاه‌ها بر مبارزه ریشه‌ای با منکرات گفت: باید با احصاء معروف‌ها و منکر‌های مهم حال حاضر جامعه، به بررسی راه‌های نشر این معروف‌ها پرداخته و برنامه‌های اثرگذار و مستمری بر ترویج معروف‌ها نیز تدارک دیده شود.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر تصریح کرد: از اعضا مجمع درخواست می‌شود تا در بحث مدارس و مهد‌های کودک نیز بررسی لازم را به منظور اجرای فرهنگ‌سازی مناسب و اقدامات اثربخش انجام دهند.

آل بویه ریاست محترم دادگاه انقلاب بوشهر تاکید کرد: افرادی که توجیه نیستند، سعی می‌کنند موضوعات مجمع امر به معروف و نهی از منکر را فقط در قالب موضوع حجاب و عفاف ببرند، در حالی که همه می‌دانیم که این فقط بخش کوچکی از اقداماتی است که باید در راستای احیای این واجب فراموش شده انجام دهیم.

وی افزود:کار فرهنگی، همراه با اجرای قوانین در خصوص امر به معروف و نهی از منکر باید انجام شود و هر قانونی برای اجرا شدن نیاز به اطلاع رسانی به مردم دارد، چرا که قانون نوعی از تعامل میان انسان‌ها است.

شایان ذکر است در پایان جلسه برخی اعضای مجمع، مطالبات خود را پیرامون مسائل مربوط به احیای این واجب فراموش شده بیان نمودند.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها