معاون اجتماعی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:43 عنوان برنامه محوری مختلف، به مناسبت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر در نقاط مختلف استان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۳۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

سرهنگ مسعود پناهی معاون اجتماعی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر، 43 عنوان برنامه محوری مختلف توسط سپاه پاسداران و ستاد امر به معروف و نهای از منکر در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: 17مورد از برنامه های محوری توسط سپاه و 26 مورد توسط ستاد امر به معروف و نهی از منکر در طی هفته اول محرم الحرام سالجاری اجرا خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: آموزش و توانمندسازی ناصحین، برگزاری همایش هایی در راستای تبیین امر به معروف و نهی از منکر، تجلیل از طلایه داران فریضتین، شناسایی مهمترین معروف و رایج ترین منکر در بین اقشار مختلف بسیج، دیدار با دو خانواده شهید امر به معروف و نهی ازمنکر استان، دیدار با نماینده ولی فقیه، تولید و پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی توسط صدا و سیمای مرکز استان و غیره از جمله برنامه هایی است که در طی هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر امسال اجرایی خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: نهادینه سازی فریضتین امر به معروف و نهی از منکر به تنهایی از عهده یک نهاد و دستگاه بر نمی آید باید همه آحاد مردم در این راستا تلاش کنند.

شایان ذکر است با توجه به فرا رسیدن ماه محرم الحرام، 10تا16 شهریورماه امسال به نام هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات