مراسم افتتاحیه دوره تکمیلی بسیجیان نواحی مقاومت بسیج تهران بزرگ در حسینیه جان نثاران ولایت لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۲۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، مراسم افتتاحیه دوره تکمیلی بسیجیان نواحی مقاومت بسیج تهران بزرگ در حسینیه جان نثاران ولایت لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله (ص) برگزار شد.

دراین مراسم سرهنگ پاسدار محمد سلطانی شجاع معاون هماهنگ کننده لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) بسیجیان را  نمونه بارز مالک اشترهایی دانست که پا به رکاب ولی فقیه زمان، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) هستند و در این راه حاضرند تا جان خود را نیز فدا کنند.

شجاع در همین رابطه افزود: شما بسیجیان عزیز قدر جوانی خود را بدانید. در این ایامی که در لشکر 27 هستید از این فرصت استاده کنید. این فرصت جوانی دیگر به دست نمی آید، بودند بسیجیانی مثل همه شما عزیزان که در هشت ساله دفاع مقدس وقتی دیدند که دشمن بعثی می خواهد به کیان نظام جمهوری اسلامی تعرض کند، آمدند در همین لشکر 27 تجهیز شدند و به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و چنان سیلی محکمی به صدام و صدامیان زدند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک مقدس کشور عزیزمان ایران به اشغال دشمن دربیاید. خوشا به حال همه شما بسیجیان سلحشور و دریادل که جا به پای این رزمندگان گذاشتید.

معاون هماهنگ کننده لشکر27 در خاتمه خاطرنشان کرد: تا می توانید آموزش های نظامی، اعتقادی و دیگر آموزش ها را فرا بگیرید. از این فرصت کوتاه استفاده کنید و بدانید که رهبر معظم انقلاب به همه شما افتخار می کند و شما خار چشم آمریکا و تمام دشمنان قسم خورده این انقلاب هستید.

ارسال نظرات