تکریم و معارفه فرمانده پایگاه اداره کل پست برگزار شد

جلسه تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت اداره کل پست با حضور مدیرکل و معاونین همچنین مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۲۴
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در این جلسه سرهنگ جعفری گفت: از رسالت های شرکت پست امانتداری و مراقبت از امانات مردم می باشد و افرادی که این رسالت را عهده دار هستند باید افرادی صادق و صالح باشند چرا که به نوعی این افراد خادم، به شکل چهره به چهره با اکثر افراد جامعه سرو کار دارند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق(ع) تاکید کرد: این امانت داری میسر نمی شود جز با روحیه و نگرش بسیجی و تربیت یافتن در مکتب بسیج که مرکز و محل پرورش کارمند تراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در چنین اداراتی بیشترین وقت در راستای ارزش و اهمیت دادن به پایگاه بسیج صرف خواهد شد چرا که پایگاه موفق با پرورش نیروهای مومن و انقلابی باعث موفقیت و سربلندی مدیر و کارکنان اداره می شود و این مهم جز با فعال شدن حلقات صالحین در پایگاه ها محقق نخواهد شد.

جعفری خاطرنشان کرد: بسیجیان در طول عمر پر برکت چهل ساله انقلاب اسلامی با تاسی از آموزه های دینی ثابت کردند که بهترین و امین ترین مردم جامعه هستند.
 
 


پایان خبر/
ارسال نظرات