سرهنگ ضرغام جعفری مسئول سازمان بسیج کارمندان در جلسه مشترک با مدیرکل شرکت توانیر استان بوشهر گفت: بسیج در همه عرصه ها سرآمد و کار گشا می باشد.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۱۷
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰

بسیج در همه عرصه ها سرآمد و کار گشا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، جلسه مشترک فرمانده بسیج کارمندان شرکت توانیر و مدیرکل شرکت توزیع برق استان با سازمان بسیج کارمندان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر برگزار شد و در این جلسه سرهنگ ضرغام جعفری گفت: بسیجی‌ها باید در تمامی صحنه‌ها حضور داشته باشند و استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی بسیجی باید به عنوان یک اصل مهم در دستور کار قرار گیرد.

مسئول سازمان بسیج کارمندان با اشاره به اینکه بسیج حامی اخلاق مداری است تاکید کرد: بسیج همواره حامی حقوق شهروندی و اخلاق مداری بوده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بایستی با یک برنامه ریزی منسجم و هم افزایی با سایر ادارات از بسیجیان اقشار در زمینه صنعت برق استفاده شود و با تشویق و ترغیب آن‌ها همانطور که بسیج در همه عرصه‌ها سرآمد و کارگشا می‌باشد می‌تواند منشا موثری در زمینه برق و انرژی باشد تا در زمینه اختراع، نهادینه کردن فرهنگ مصرف انرژی پیشگام باشیم.

گفتنی است بنا به درخواست فرمانده بسیج شرکت توزیع برق با هماهنگی به عمل آمده تفاهم نامه‌ای با بسیج محلات شهرستان‌ها در خصوص مقابله با سرقت شبکه منعقد شد.

پایان خبر/
ارسال نظرات