جلسه شوراي اداري شهرستان اردل به مناسبت هفته دولت با حضور رئيس کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي و مسئولين شهرستان در فرمانداري برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۱۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرارسيدن هفته دولت با حضور  رئيس کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي ، نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و اعضاي شوراي اداري اين شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداري برگزار و درخصوص برنامه‌هاي هفته دولت و افتتاح پروژه‌هاي عمراني شهرستان بحث و گفتگو شد.

محمود کياني فرماندارشهرستان اردل در اين جلسه با تبريک هفته دولت و گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر گفت: هفته دولت در حقيقت فرصتي است تا مسئولين مروري داشته باشند بر کارنامه يکساله خدمت خودشان و گزارشي از عملکرد خود را به مردم ارائه دهند.

کياني پايه‌هاي اساسي نظام جمهوري اسلامي ايران را اسلام و مردم برشمرد و گفت: خدمتگزاري در نظام جمهوري اسلامي افتخار و وظيفه‌اي است که هرکس بهتر بتواند به مردم خدمت کند از اين فرصت بهترين استفاده را کرده و ما بايد به اين مسئله توجه کنيم.

وي درپايان تصريح کرد: کار‌هاي زيربنايي که در اين مدت انجام شده است در تاريخ شهرستان بي سابقه است و يقينا همت و همکاري همه عزيزان بوده که اين کار‌ها به نتيجه رسيده است و ان شا الله بتوانيم ذره‌اي از مسئوليت خودمان را در مقابل مردم انجام دهيم و با کمک يکديگر مشکلات مردم را  بر طرف کنيم.

ارسال نظرات