مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوشهر:
حجت السلام ابوذر شاد گفت: برنامه های ماه محرم فرصتی برای معنویت افزایی و تعمیق معنویت می باشد و ضرورت دارد با تدارک برنامه های فرهنگی و فضا سازی از این ایام استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۷۱۵
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

ماه محرم فرصتی برای معنویت افزایی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول دفتر نمایندگی سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر در شورای هماهنگی برگزاری برنامه های فرهنگی دهه محرم اظهار داشت: برنامه های ماه محرم فرصتی برای معنویت افزایی و تعمیق معنویت می باشد و ضرورت دارد با تدارک برنامه های فرهنگی و فضا سازی از این ایام استفاده شود.

حجت الاسلام ابوذر شاد افزود: امروز یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری و نماینده محترم ایشان در سپاه بحث معنویت افزایی و تعمیق معنویت در مجموعه سازمان سپاه می باشد که مسئولین و فرماندهان در تمامی سطوح نسبت به این مهم اهتمام لازم را داشته باشند و قبل از اینکه این مناسبت های مذهبی و معنوی را از دست دهیم از این موقعیت برای تقویت بنیه معنوی و اعتقادی کارکنان استفاده کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه  شهرستان بوشهر گفت: به لطف الهی با عنایت فرماندهی محترم و سایر اعضای محترم جلسه پیش بینی های لازم برای استفاده از حال و هوای محرم، صورت گرفته است و روزانه برنامه زیارت عاشورا، سخنرانی معرفتی، روضه خوانی و مداحی خواهیم داشت.

این مقام مسئول در پایان اذعان داشت: برخود لازم می دانم که از زحمات شبانه روزی فرماندهی محترم و مسئول محترم فرهنگی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و سایر دست اندرکاران تقدیر و تشکر نمایم.

پایان خبر/

ارسال نظرات