سردار حسن زاده گفت: رفتار و روحیه شهید رجایی و باهنر باید در دولتمردان ، کارگزاران و کلیه مسئولان در کلیه سطوح بویژه در دولت به عنوان یک الگوی تمام عیار مسئول انقلابی به آن توجه ویژه‌ای شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۷۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت:از آن زمانی که تصمیم گرفتیم روی پای خود بایستیم ، وضعیت اقتصاد ما نیز بهتر شده است.

به گزارش سپاه خبر تهران بزرگ خبرگزاری بسیج استان تهران :سردار حسن زاده شامگاه چهارشنبه در مراسم محوری هشتم شهریور ماه شهرستان ورامین که با حضور مسئولان دولتی ، امام جمعه موقت ، نماینده مجلس ، فرماندار ، شهردار ، فرمانده سپاه و... در مسجد سجاد(ع) این شهرستان برگزار شد ، طی سخنانی بیان کرد: رفتار و روحیه شهید رجایی و باهنر باید در دولتمردان ، کارگزاران و کلیه مسئولان در کلیه سطوح الخصوص در دولت به عنوان یک الگوی تمام عیار مسئول انقلابی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ضمن خداقوت به تمام دولتمردان جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: مسئول و مدیری در نظام جمهوری اسلامی ایران خوب است که خار چشم دشمنان باشد ، مدیری برای این نظام فایده دارد که مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران باشد و طبق فرمایش امام راحل که فرمودند هر زمانی که دیدید دشمن برای شما کف و سوت می زند ، بدانید که آن راه را اشتباه می روید.

فرمانده سپاه سید شهدا(ع) استان تهران ادامه داد:
یکی از ویژگی های شهید رجایی و باهنر ، ساده زیستی آنان بود ، امروزه باید برخی از مسئولان نظام به این نتیجه برسند که آیا ساده زیستی آنها همانند شهیدان رجایی و باهنر است ، یادآوری این موضوع در وقت کنونی اثرگذار و با ارزش است.

سردار حسن زاده افزود: امروز تمام دنیا پذیرفته است که یک نظام انقلابی یک روشی را در جهان به ثبت رسانده است که کشورهای زیادی از این نظام تبعیت می کنند ، جای سوال است که چرا امروزه موظئه برخی از مسئولین نظام انقلابی نیست.

وی تصریح کرد: کشور ما هر زمانی که مقاومت کرد دشمنان عقب نشینی کرد ، هر زمانی که برخی مسئولان داخلی به دشمنان اعتماد کردند ، ضربه محکمی از طرف دشمن به ملت ایران وارد شد.

حسن زاده گفت: شهیدان رجایی و باهنر هیچگاه به دشمنان اعتماد نکردند به خاطر اینکه امام و رهبر آنها به دشمن اعتمادی نداشت آنها هم به ندای رهبر خود لبیک می گفتند ، امروزه نیز مقام معظم رهبری هم چندین بار فرمودند که به دشمن اعتماد نکنید ، هرگاه برخی از مسئولان به دشمن اعتماد کردند ضربه ای از دشمن به جمهوری اسلامی ایران وارد شد.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران یادآور شد: این روزها جملاتی از طرف برخی مسئولان شنیده می شود که حرف از مذاکره مجدد با آمریکا برای بار دوم می‌زنند ، مذاکره بار اول برای ملت ایران سودی نداشت ، دشمن جمهوری اسلامی ایران یک دشمن خبیثی است که نمی توان اصلاً به او اعتماد کرد و برای بار دوم با او مذاکره کرد ، برخی از مسئولان به جملات سخنان رهبری با نخست وزیر ژاپن خوب گوش کنند ، مقام معظم رهبری به ایشان فرمودند که بنده شایسته تبادل پیام به رئیس‌جمهور آمریکا را صلاح نمی دانم.

وی گفت: هر زمانی که دشمنان بر علیه ملت ایران بدعهدی کردند و یا مقابل این کشور ایستادند ، ملت شریف و فهیم ایران اسلامی در مقابل آنها ایستادگی کرده و پای میدان عمل آمدند.

سردار حسن زاده در پایان خاطر نشان کرد: مقاومت رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران است از آن زمانی که تصمیم گرفتیم روی پای خود بایستیم ، وضعیت اقتصاد ما نیز بهتر شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت:از آن زمانی که تصمیم گرفتیم روی پای خود بایستیم ، وضعیت اقتصاد ما نیز بهتر شده است.فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت:از آن زمانی که تصمیم گرفتیم روی پای خود بایستیم ، وضعیت اقتصاد ما نیز بهتر شده است.فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت:از آن زمانی که تصمیم گرفتیم روی پای خود بایستیم ، وضعیت اقتصاد ما نیز بهتر شده است.فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت:از آن زمانی که تصمیم گرفتیم روی پای خود بایستیم ، وضعیت اقتصاد ما نیز بهتر شده است.فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت:از آن زمانی که تصمیم گرفتیم روی پای خود بایستیم ، وضعیت اقتصاد ما نیز بهتر شده است.

ارسال نظرات