رئيس بسيج اصناف کشوراز اصناف وتولیدکنند گان به‌عنوان رزمندگان جنگ اقتصادي نام برد و عنوان کرد: با تکيه بر توان اين افراد مي‌توان در اين جنگ در مقابل دشمن فتنه‌گر به پيروزي برسيم.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۶۹
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۴

به گزارش  سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج از قم؛ غلامرضا حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور در ديدار با آيت الله سيدمحمد سعيدي توليت آستان مقدس و نماينده ولي فقيه در استان قم که به مناسبت سالروز بسيج اصناف در سالن محراب حرم مطهر کريمه اهلبيت(س) انجام شد، بيانيه گام دوم انقلاب را معيار فعاليتهاي سازمان بسيج اصناف دانست و اظهار کرد: حرکت خود را از حوزه تبيني و تشريحي فراتر رفته و به حوزه عمل وارد شده ايم.

وي با اشاره به اينکه سه ميليون واحد صنفي و ۶۰۰ هزار واحد توليدي در کشور فعاليت دارند، عنوان کرد: فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامي تقويت توليدات داخلي است و اين واحدهاي توليدي به صورت مستقيم با فرمان رهبري در ارتباط هستند.

رئيس سازمان بسيج اصناف کشور با تاکيد بر اينکه به تعبير رهبر معظم انقلاب اسلامي بازارها بايد اسلامي و انقلابي بماند، تصريح کرد: بازار اسلامي و انقلابي داراي رونق بوده و کسب و کار حلال مورد توجه بازاريان قرار ميگيرد؛ مباني توحيد بايد با کارهاي فرهنگي در ميان اصناف ترويج شود.

وي از اصناف به عنوان رزمندگان جنگ اقتصادي نام برد و عنوان کرد: با تکيه بر توان اين افراد ميتوان در اين جنگ در مقابل دشمن فتنهگر به پيروزي برسيم.

خاطرنشان ميشود، رئيس و جمعي از مسئولان بسيج اصناف استان قم و همچنين مسئولان رئيس سازمان صنعت نيز در اين ديدارحضور داشتند

ارسال نظرات