خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین در جلسه پیگیری مطالبات تولیدکنندگان شهرک صنعتی خیرآباد قول مساعدت و پیگیری مطالبات بر حق تولیدکنندگان را داد.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۶۸
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین در جلسه پیگیری مطالبات تولیدکنندگان شهرک صنعتی خیرآباد قول مساعدت و پیگیری مطالبات بر حق تولیدکنندگان را داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روابط عمومی و تبیلغات سپاه ورامین : جلسه پیگیری مطالبات بر حق تولیدکنندگان شهرک صنعتی خیرآباد با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ورامین برگزار شد.

این جلسه که با حضور هیئت‌مدیره شهرک و تعدادی از تولیدکنندگان شهرستان ورامین با سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه به همت سید حسن میری فرمانده بسیج کارگری صورت گرفت، فرمانده سپاه قول مساعدت و پیگیری مطالبات بر حق تولیدکنندگان را داد.

مطالبات تولیدکنندگان شهرک صنعتی خیرآباد ورامین ازجمله معافیت واحدهای صنفی از عوارض ماده 2 جهاد کشاورزی، سوق دادن ارزش‌افزوده به سمت تولیدکنندگان به‌جای رواج فرهنگ مصرف‌گرایی، تلاش برای رفع مشکل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش واحدهای تولیدی با اعطای تسهیلات آسان و ارزان بانکی به تولیدکننده، جلوگیری از واردات بی‌رویه قاچاق کالاهای موجود کشور و رفع موانع صادرات، تلاش برای حل معضل مواد با ارز، مقابله با مجرمان و مفسدان اقتصادی در بازار مواد اولیه، تلاش ادارات خدمات رسان اعم از آب، برق، گاز، تلفن و بخشداری برای ارائه تسهیلات ویژه به تولیدکنندگان در راستای رونق تولید ملی و عملی شدن دستورات مسئولان استانداری برای حل مشکلات تولیدکنندگان مثل مشکل بند یک این شهرک بود که در این نشست تولیدکنندگان ارائه دادند.

در ادامه این نشست سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه ناحیه ورامین با اشاره به طرح جهاد همبستگی ملی، افزود: طرح جهاد همبستگی ملی درواقع طرحی برای مشارکت عمومی جهت رفع مشکلات سیل‎زدگان است.

وی خاطرنشان کرد: هر طرحی که موجب شود درد و آلامی از مردم سیل‌زده را کاهش دهد مورد استقبال عمومی مردم است و امیدواریم با پیگیری‌های مستمر کلیه دستگاه‌های اجرایی این طرح با موفقیت به پایان برسد.

تاجیک بابیان اینکه دولت به‌تنهایی نمی‌تواند تمام مایحتاج مردم سیل‌زده را تأمین کند، گفت: می‌طلبد هر شخصی در حد توان در این بخش مشارکت داشته باشد که الحمدالله شما تولیدکنندگان همیشه پیش‌قدم بودید و در این عرصه پا قدم نهادید و در این امر بزرگ همراه سیل‌زدگان بودید.

به گزارش روابط عمومی سپاه ورامین  600 کارخانه در شهرک صنعتی خیرآباد شهرستان ورامین مشغول تولید می‌باشند که برخی از آن‌ها مشکلاتی دارند.

ارسال نظرات