در شهرستان اردل برگزارشد؛

تجليل مسئولان از خانواده شهيد اصناف

به مناسبت هفته بسيج اصناف جمعي از مسئولان از خانواده شهيد اصناف شهرستان اردل تجليل کردند.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۵۶
|
۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در اين آيين معنوي كه باحضور خانواده هاي معظم شهدا،  جمعي از مسئولان و بازاريان شهرستان اردل برگزار شد، از خانواده شهيد محمد حسن رئيسي تجليل شد.

سرهنگ پاسدارسيد محمود موسوي فرمانده سپاه ناحيه  اردل  در اين آيين با گرامي داشت ياد و خاطره تمامي شهداي دوران دفاع مقدس گفت : دفاع مقدس يادآور ايثارگري، رشادت و نماد عزت و غيرت مردم ايران اسلامي است

وي افزود: رزمندگان دلير ايران اسلامي با رهنمودهاي حضرت امام خميني( ره) در برابر رژيم بعث عراق و كشور های حامي آن رژيم ايستادگي كردند.

سرهنگ موسوي گفت: در دوران دفاع مقدس بر خلاف جنگ هاي گذشته ايران نه تنها خاك و امتيازي به دشمن نداد بلكه از دشمن نيز امتياز گرفت و موفقيت کنونی ایران اسلامی در جهان نيز مرهون ایثار و فداکاری شهدا، اتحاد و همبستگي مسئولان، نيروهاي ارتش ، سپاه و بسيج و مهم تر از همه رهبري هاي حضرت امام  راحل  است.

وي به شرايط امروز ايران اسلامي هم اشاره كرد و يادآور شد : امروز مرزهاي سياسي ايران اسلامي از مرزهاي جغرافيايي عبور كرده و توانسته ايم انقلاب اسلامي را به جهان صادر کنيم و منافع استكبار جهاني را به خطر اندازيم .

فرمانده سپاه ناحيه اردل در ادامه  با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر، افزود: اين دو شهيد الگوهاي اخلاص و خدمت براي دولتمردان هستند.
سرهنگ موسوي، با برشمردن برخي از ويژگي هاي اخلاقي شهيدان رجايي و باهنر، اظهار داشت: اخلاص در عمل و تلاش براي خدمت به مردم موجب ماندگاري نام و خدمات اين دو شهيد شد.

وي در پایان ولايت مداري را از ديگر ويژگي هاي شهيدان رجايي و باهنر دانست و ابراز کرد: در نظام اسلامي بايد تحت امر ولايت و در جهت خدمت صادقانه به مردم کار کرد.

ارسال نظرات