مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی:

خدمت بی منت توسط کارمندان و مدیران بسیجی در میزهای خدمت بسیج

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان مرکزی گفت: خدمت بی منت در ادارات از اساس کار در بسیج کارمندان است و این موضوع در میزهای خدمت مسجد محور دنبال می شود.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۴۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

سرهنگ پاسدار ابراهیم عباسی در حاشیه رزمایش یک روزه میز خدمت در روستای امان آباد شهر اراک در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: رزمایش میز خدمت با عنوان "خدمت بی منت" در راستای ایجاد امید و اقتدار در استان و یأس و ناامیدی در دل دشمن و هدف حل مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت های گسترده انقلاب و بسیج در مسجد جامع روستای امان آباد شهر اراک برگزار شد.

وی با اشاره به خدماتی که در طرح میز خدمت انجام شده است افزود: این رزمایش با حضور 15 نماینده تام الاختیار از دستگاه های اجرایی استان و مدیران بسیجی دستگاه های دولتی به همراه مشاوره حقوقی  های میز خدمت با همکاری بسیج حقوقدانان  ایجاد شده ، همراه بود.

سرهنگ عباسی با اشاره به یکی از اهداف طرح که آوردن مدیران به مناطق و محله ها است اظهار داشت: طی توافقات و مذاکراتی که با دستگاه های دولتی انجام شده است مدیرانی که در این رزمایش حضور پیدا می کنند نماینده تام الاختیار دستگاه مورد نظر هستند که صمیمانه پاسخگوی همشهریان عزیز در بحث مشکلات موجود می باشند و مدیران وظیفه دارند مشکلات را پیگیری کنند.

مسئول سازمان بسیج کارمندان استان با اشاره به سطح بالای رضایت مندی مردم از این طرح تصریح کرد: طبق آمار و بررسی هایی که انجام شده است رضایت مندی مردم از این طرح در سطح بالایی قرار دارد به این دلیل که سازمان بسیج کارمندان مشکلات و خدمت رسانی اداره ها را با ظرفیت عظیم مردمی مسجد گره زده است که این کار باعث شده مردم مشکلات خود را در فضای مسجد پیگیری کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های گسترده بسیج و اینگه بسیج همیشه آماده خدمت به مردم است خاطر نشان کرد: ابداع گر میز خدمت بسیج کارمندان است و این سازمان با توافقی که بین اقشار مختلف بسیج داشته است از ظرفیت های گسترده آنها هم در این طرح استفاده خواهد کرد.

سرهنگ عباسی در پایان با اشاره به نظارت جدی سازمان بسیج در وعده های مسئولین در طرح ها تأکید کرد: قول هایی که توسط مدیران و نمایندگان دستگاه ها به مردم برای حل مشکلات می دهند توسط سازمان بسیج کارمندان پیگیری می شود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات