مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۱۵ پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری به ارزش ۱۴ میلیارد و ۲۸۸ میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۱۸
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
غلامحسین حکمتیان در جمع خبرنگاران گفت: این  ۱۵ پروژه شامل پروژه عملیات بیولوژیک جنگل‌کاری در سطح ۷۲۰ هکتار با اعتباری بالغ بریک میلیارد ۶۵۰ میلیون تومان، عملیات بیولوژیک کپه کاری، بذرکاری و بذر پاشی در سطح ۱۴۶۷ هکتار با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان، عملیات تغیر الگوی سوخت (نصب آبگرمکن‌های خورشیدی) جاگزینی سوخت فسیلی در روستا‌های حاشیه نشین جنگل به تعداد ۷۳ دستگاه و اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان، پروژه عملیات اجرای کاداستر در سطح ۵۳ هزار و ۵۰۰ هکتار با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۴۶۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: ۱۱ پروژه دیگر شامل عملیات (سنگی ملاتی، گاوبیونی، سازه‌های خاکی) با مساحت تحت پوشش ۷۱۰۳ هکتار و اعتباری بالغ بر ۶ میلیاردو ۸۵۱ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان، در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: از پروژه‌های هفته دولت امسال، ۱۴ پروژه مربوط به عملیات آبخیزداری و آبخوانداری بوده، که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی؛ و یک پروژه کاداستر از محل اعتبارات اسناد خزانه هستند.

حکمتیان اصل تصریح کرد: پروژه‌های قابل افتتاحی در این هفته در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، بویراحمد، گچساران، چرام، باشت است.
ارسال نظرات