خبرهای داغ:
امام جمعه قم برخی از موانع حرکت‌های جهادی را مربوط به عدم درک صحیح توسط مسوولانی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۱۴
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار جمعی از جوانان گروه‌های جهادی، ورزشکار و نخبه استان قم، با تبریک ایام عید غدیر و روز مباهله اظهار کرد: غدیر همچون رودی خروشان استمرار و حرکت دارد در حالی که مردم عهد پیامبر را در چنین روزی به فراموشی سپردند و عواقب و آثار سنگین آن گریبان جامعه اسلامی را گرفت و خسارات بسیاری را به جا گذاشت.

وی با بیان اینکه در یک حرکت الهی با امر خداوند متعال حضرت پیامبر مأمور شدند تا وجود مقدس حضرت علی ابن ابیطالب (ع) را به عنوان جانشین خود اعلام و انتخاب کنند که در قرآن کریم هم اشارات روشنی به آن شده است افزود: جای شکر دارد که پس از سال‌ها با انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) گرامیداشت یاد غدیر به جامعه اسلامی برگشت که البته هنوز جای کار بسیاری دارد.
 
امام جمعه قم در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات مطرح شده در حوزه فعالیت‌های جهادی افزود: حوصله و صبر و استمرار بر این حرکت‌ها لازم است.
 
وی برخی از موانع حرکت‌های جهادی را مربوط به عدم درک صحیح توسط مسوولانی عنوان کرد که بعضاً باور‌های عجیبی در این موارد دارند و حضور این افراد در مناصب بالا را جای تأسف دانست و گفت: جابجایی این افراد که کاری جز قفل زدن ندارند با نیرو‌های جوان، تازه نفس و اثربخش و نافذ ضروری است.
 
آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه «فاستقم کما امرت» همان لزوم صبر و استمرار در انجام این خدمات است، گشودن عرصه‌های گوناگون و اولویت بندی در سنگر‌های مختلف را در مرحله بروز مشکلات لازمه ادامه حرکت‌های جهادی دانست و خاطرنشان کرد: مشکلات مطرح شده در حضور ائمه جمعه باید به صورت مستمر پیگیری شود.
 
در این دیدار جمعی از اعضای گروه‌های جهادی استان قم همچون گروه جهادی ربیون، انصارالزهرا، رسالات، حقوقدانان مصلحین، شهید برونسی و شهید شریفی و برخی ورزشکاران و نخبگان استان به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات خود پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها