استاندار استان در آیین افتتاح و کلنگ زنی این طرح‌ها گفت:این طرح ها با اعتباری افزون بر ۸۹۵ میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال و اشتغالزایی بیش از ۲۰۰ نفردر گچساران افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۱۱
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
حسین کلانتری با بیان اینکه از مجموع این طرح‌ها ۴۴ طرح بهره برداری و عملیات اجرایی ۸ طرح نیز آغاز می‌شود افزود:این طرح‌ها در بخش‌های زیرساخت‌های مخابراتی، آب، بهداشت، مسکن، کشاورزی و زیرساخت‌های مناطق شهری و روستایی است.
وی ادامه داد: بهسازی راه‌های روستایی پاکوه، سرآبننیز، پشه کان، آبگندی، بی بی حکیمه، دیل، آب توت و انجیر سیاه با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال، احداث فاز دوم بلوار اندیشه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار، چمن مصنوعی آب گرمو با پنج میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار از مهمترین طرح‌هایی است که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.
فرماندار گچساران نیز گفت: اجرای ۱۲۰ هکتار سیستم تحت فشار منطقه چرزو و دیل با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال، اجرای شبکه‌های فرعی ۳ و ۴ آبیاری نوین اراضی دشت لیشتر با ۱۶۳ میلیارد ریال اعتبار، آبرسانی آب شرب به روستا‌های آبریگون و گناوه با ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار، سه سالن چند منظوره با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، چمن مصنوعی روستا‌های پاکوه و شهید افراز با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از از جمله طرح‌های عمرانی افتتاحی در این شهرستان است.
خوان پایه افزود: همچنین عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی گاوداری شیری ۵۰ راسی، پرورش شتر مرغ ۵۰۰ قطعه‌ای و طرح پرورش بز اصلاح نژادی ۲۰۰ راسی با اعتباری بیش از ۸۴ میلیارد ریال آغاز شده که با تکمیل و بهره برداری از این طرح‌ها زمینه اشتغال ۲۳ نفر فراهم خواهد شد.
ارسال نظرات