تجلیل از مقام شامخ شهدا بعد از گذشت ۴۰ سال احترام به راه شهدا است.
کد خبر: ۹۱۶۹۶۰۳
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
فرمانده سپاه فتح این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ثمرات وجود شهدا اشاره کرد و گفت: اوج هنر و زیبایی، جانفشانی برای دوام اسلام و رضای پروردگار است که شهدای ما میراث دار اندیشه مبارک قیام عاشورایی امام حسین (ع) هستند. توجه به آرمان‌های شهدا عاملی مهم برای حفظ اتحاد
سردار خرمدل حفظ روحیه وحدت و همدلی برای ادامه انقلاب و برداشتن گام دوم را ضروری دانست و افزود: در شرایطی که آرمان‌های انقلاب از سوی دشمنان هدف قرار گرفته قشر‌ها و گروه‌های مردمی فارغ از مسائل مختلف جانانه از این ارزش‌ها دفاع کردند، که نمونه بارز آن در حمایت آحاد مردم و مسئولان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از اتهامات ترامپ به این نهاد انقلابی است.
وی توجه به آرمان‌ها و وصیتنامه شهدا را مورد تاکید قرار داد و افزود: شهدا نمونه‌های بارز انقلابی گری بودند و همواره بر وفاداری به آرمان‌های انقلاب تاکید کردند.
وی افزود دولتمردان آمریکایی با انتخاب ۳۰۰ کارشناس نخبه برای هدف قرار دادن آرمان‌های انقلاب همه‌ی توان خود را گذاشته اند، اما بیانیه‌ی گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیری روشن برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی همه‌ی برنامه‌های آنان را به هم ریخت و معادلات را برهم زد.
وی اقتدار ایران در منطقه را یاد آور شد و افزود: اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروز در منطقه بر قدرت‌های جهانی پوشیده نیست.
در این آیین معاون سیاسی امنیتی استاندار هم گفت: شهیدان رجایی و باهنر الگو‌های مدیران انقلابی بودند که باید منش مدیریتی آن دو بزرگوار در جامعه‌ی مدیریتی همواره متجلی باشد.
آقای جمالی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی فراوان مدیریت این ظرفیت‌ها را برای رونق همه جانبه مهم دانست.
وی نخبگان را ظرفیت مهمی برای توسعه‌ی علمی دانست و اضافه کرد: وجود ۳ هزار شرکت دانش بنیان گواه جهش علمی نظام درچهار دهه‌ی اخیر بوده است.
ارسال نظرات